המוקד: בים

רעידת אדמה קלה הורגשה ברוב אזורי הארץ

רעידת אדמה הכתה בים התיכון, והורגשה היטיב באזורים רבים ברחבי הארץ, החל מגוש דן, עד לירושלים, ואזורי צפון ודרום ישראל. עד כה, לא ידוע על נפגעים או על נזק מהרעש (בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

רעידת אדמה הורגשה הערב (רביעי) באזורים נרחבים ברחבי הארץ. עד כה, בחסדי שמיים, לא ידוע על נפגעים או על נזק שנגרם כתוצאה מהרעש.

לפי המכון הגיאופיזי, הרעש פקד את ישראל בשעה 19:53, בעוצמה של 4.6 בסולם ריכטר. מוקד הרעש, בתוך הים התיכון, במרחק של כ-200 קילומטרים מחופי ישראל.

מדיווחים עולה כי רעידת האדמה הורגשה בין היתר בערים: ירושלים, תל אביב, חולון, שדרות, נחלים, גבעתיים, ראשון לציון, כפר סבא, באר שבע, נתיבות, קריית גת, מודיעין, צפת. עין גדי, דימונה, בית שמש, רחובות, אופקים, ראש העין, נחל שורק, בני ברק, מודיעין עילית, דולב, עומר ואלעד.

בעקבות רעידת אדמה הקלה, מרעננים במד"א את ההנחיות, כיצד יש להתנהג בזמן רעידת אדמה. בעת רעידת אדמה "שטח פתוח הוא הכי בטוח".

אם אין באפשרותכם לצאת מהמבנה: אם לא ניתן לצאת מהמבנה, היכנסו לממ"ד והשאירו את הדלת פתוחה. אם אין ממ"ד, צאו אל חדר המדרגות ואם ניתן המשיכו לרדת אל היציאה מהבניין. רק אם אינכם יכולים לפעול כך, תפסו מחסה תחת רהיט כבד, או שבו על הרצפה צמודים לקיר הפנימי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר