אסון באילת

אדם נהרג ואישה נפצעה קשה מפיצוץ מערכת הגז הביתית

זו הפעם השניה השבוע שמתרחש אירוע שכזה - פיצוץ נפחי בגז הביתי: בפעם הקודמת, בבית משפחה חרדית בפתח תקוה, זה נגמר יחסית בקלות; היום זה עלה בחיי אדם (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הפיצוץ (צילום: דוברות כב"ה אילת)

בבית החולים יוספטל שבאילת נקבע היום (חמישי) מותו של גבר בן 65, שנפצע הבוקר באורח אנוש בפיצוץ גז שאירע בבנין מגורים בעיר.

באירוע זה ישנה גם פצועה קשה - אישה המאושפזת כעת בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שהפיצוץ התרחש ביחידת דיור השייכת לה, בווילה המחולקת לשלוש יחידות דיור.

תחילה היה הגבר לכוד ביחידת הדיור השניה, וכשהוא חולץ ממנה התברר כי מצבו קשה ביותר, ולפני זמן קצר כאמור נודע כי הוא לא שרד את הפיצוץ.

הדירה שנהרסה מהפיצוץ

האירוע החל, כאשר האישה (45) הדליקה את הכיריים שלה, ופעולה זו הובילה משום מה לפיצוץ אדיר. הדירה נהרסה לחלוטין, והחלונות, התריסים והמזגן אף עפו הרחק, מעוצמת ההדף.

שני שוטרי סיור שבמקרה היו באזור בעת פעילות אכיפה משטרתית, הצטרפו לאחד השכנים, וביחד סייעו לכוחות הכיבוי לחלץ את הנפגעים. כתוצאה מכך, נפצעו שני השוטרים באורח קל, לאחר ששאפו עשן.

כעת, כך על פי גורמי מקצוע, קיים חשש כבד לקריסת המבנה.

כזכור, בפיצוץ גז נפחי שכזה, של מערכת ביתית, נפצעה לפני מספר ימים אישה חרדית באורח בינוני, בביתה שבפתח תקווה, וגם לדירה זו נגרם נזק כבד ביותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר