בשל חילולי השבת

הגר"ד לאו קורא להוסיף על זמני שבת • צפו

השבת תיערך תחרות הזמר האירופית שתגרום לחילולי שבת המוניים, בעקבות כך קורא הרב הראשי לישראל לציבור שומרי השבת להוסיף עשר דקות לפני ואחרי השבת (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הגר"ד לאו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

עקב חילול השבת הגדול שעתיד להתקיים בשבת הקרובה, בשל תחרות הזמר האירופית שנערכת בישראל, קורא הרב הראשי לישראל הגר״ד לאו, להוסיף בשמירת השבת ולהימנע מעשיית מלאכה לפחות עשר דקות לפני זמן הדלקת נרות.

בשיעור שמסר אמש (חמישי) הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו, בקהילת אלעד במודיעין, התבטא הרב הראשי בכאב על חילול השבת הגדול שעומד להתקיים בשבת הקרובה ואמר כי כמחאה יש להוסיף השבת על זמני השבת הרגילים.

״בשבת הקרובה עומד להתקיים חילול שבת המוני, לצערי זה לא הפעם הראשונה, אך זה יהיה לעיני העולם כולו ולכן אני מבקש מכל אחד ואחד, עשר דקות לפני הדלקת נרות ועשר דקות לאחר צאת השבת להימנע מעשיית מלאכה ולהוסיף מהחול על הקודש״, אמר הרב הראשי.

כזכור, סביב התחרות התקיימה סערה רבה, כאשר החרדים מחו על חילולי השבת הרבים שיהיו סביבה, זו הייתה אחת הסיבות להעברת התחרות לתל אביב במקום בירושלים. ראש הממשלה נתניהו טען כי כל נושא התחרות אינו תחת ידו וכי אין לו שליטה כלל על הנעשה בה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר