וידוי אמיץ

המשפיע צילם קליפ חדש וחשף: חוויתי משבר

מענדל ראטה, המוכר בכינו המשפיע המוזיקלי, חשף את הילדות הקשה שעבר, את החרם נגדו בקהילה, את החשיפה הגדולה לאחר הקליפ 'מנחה', וההתמכרות לאלכוהול (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

בשבוע האחרון, צילם המשפיע המוזיקלי ר' מענדל ראטה קליפ חדש באוקראינה, וביום שישי האחרון, חגג יום הולדת בפוסט חשבון נפש שפרסם בפייסבוק.

"כשאני מתבונן על מסלול החיים שלי מול מסלולים אחרים של עוד אנשים, אני רואה שהסיפור של החיים שלי הוא סיפור מאוד דרמטי ומטלטל, יחסית למסלולים של אנשים אחרים. כל אחד עובר דברים בחיים, אבל לא כל אחד עובר דברים שמזעזעים כל כך את הנפש, ולא כל אחד עובר דברים כה רבים, אחד אחרי השני".

ראטה פירט: "מגיל צעיר עברתי ייסורי נפש מאוד גדולים ומזככים. הייתי מוחרם בקהילה שלי מגיל 15 יחד עם כל המשפחה בגלל סכסוך פוליטי בחצר. הייתי בודד חברתית בישיבה עד גיל 20 בגלל פוביה חברתית חמורה שנוצרה אצלי בעקבות הנידוי הקהילתי. במקביל הייתי גם מוקצה בתוך המשפחה בגלל שאימצתי בהדרגה תפיסת עולם שונה ועצמאית".

הוא הוסיף, "מגיל 20 והלאה התחלתי למכור את תפיסת עולמי לחבריי, וכך גם הוחרמתי ע"י צוות הישיבה וחלק מהבחורים. לבסוף היה איזה פיצוץ בישיבה בגלל איזה מאמר שכתבתי בעלון ןעברתי משפט פומבי שנועד להשפיל את מעמדי אצל הצעירים".

בהמשך הפוסט סיפר על נישואיו, בניגוד לרצונו, והמשיך: "אחרי הרבה הרבה כאב ודמעות, התגרשתי, נסעתי לאמריקה לתקופה להירגע קצת וחזרתי אחרי חצי שנה. היתה לי אז תקופה מסויימת של הצלחה, עם כמה שירים וקליפ של 'מנחה'".

הקליפ 'מנחה'

"ואז, רק אז, חוויתי את משבר החיים הגדול שלי, שאינני מעז עוד לדבר עליה מדי הרבה. לא הייתי מוכן נפשית לכל החשיפה פתאום מול אנשים, בגלל כל טראומות העבר, ולכן הייתי חייב לשתות אלכוהול לפני כל אירוע. אבל לא הצלחתי לשלוט על כמות השתייה, והרסתי הרבה אירועים גדולים ויפים, למול עיניהם של זמרים וסלבריטאים נדהמים. זה שבר לי את הנפש והכניס אותי לתקופה ארוכה של פוסט טראומה", חשף.

לדברי ראטה, "למעשה זה זיכך אותי ברמה חזקה. ניקה אותי קצת מייצר הסלבריטאיות ומלכודת התהילה, וקירב אותי יותר ויותר אל בוראי ואל האמת של החיים, אל הנצחיות".

כאמור, בימים האחרונים צילם ראטה קליפ חדש, אותו הוא מקווה להוציא לאור מיד אחרי חג השבועות, עם סיום מלאכת העריכה.

על אותו קליפ מספר ראטה, כי הוא מבצע בו "שיר שהלחנתי ביום שהתגרשתי, כאשר חזרתי הביתה לחדר נעוריי ובכיתי את חיי עם הגיטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר