יותר מ-10 מיליון ש"ח

העירייה מימנה את חילולי השבת; הנציג הגוראי לא פורש

בזמן שהציבור החרדי והמסורתי כולו הזדעזע מחילול השבת ההמוני במסגרת אירוע המוזיקה הגדול בת"א, מתברר שהעירייה מימנה את חילול השבת בתקציבי ענק - אך נציג גור שתק ולא פרש (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
לוברט וחולדאי (צילום: א"ב)

חילולי השבת באירוויזיון: חילול שבת המוני ששנים לא נראה כמותו נערך בסוף השבוע בתל אביב על ידי אלפי יהודים, רח"ל, בשל ההתארגנות לאירוע המוזיקה הגדול שנערך בעיר במוצאי השבת.

אלא שמבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי נציגי 'אגודת ישראל' ו'הבית היהודי' החברים בקואליציה העירונית בתל אביב, לא עשו דבר כנגד חילולי השבת ההמוניים.

נציג 'אגודת ישראל' בתל אביב הוא נפתלי לוברט, נציג חסידות גור, שחבר לבית היהודי בתל אביב -סיעת "מאמינים", הסיעה נכנסה לקואליציה של רון חולדאי לאחר הבחירות האחרונות.

במסגרת ההסכם, התחייבה העירייה שלא להפעיל תחבורה ציבורית בשבתות, לאכוף סגירת עסקים שאין להם היתר לפתוח בשבת, לתמוך בחינוך יהודי וציוני, ועוד.

אלא, שדווקא בעת המבחן הגדול של הנציגים, כאשר הזדמן לפתחם אירוע של חילולי שבת בסדר גדול שלא היה כמותו עד כה, נראה כי הנציגים נכשלו.

מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי עיריית תל אביב תקצבה בלמעלה מעשרה מיליון שקל את אירועי האירווזיוון.

בשיחה עם 'כיכר השבת' הסביר נציג 'אגודת ישראל' נפתלי לוברט כי ועדת התמיכות מאשרת בכל תקופה תקציבים שהולכים בין היתר לצערו לתיאטרונים ובתי קולנוע המחללים שבת.

לדברי לוברט, לעיריית תל אביב אין קשר לאירועי האירוויזיון: "אם הח"כים חושבים שיש בעיה, אז שלא ייכנסו לקואליציה", לדברי לוברט לנציגי העירייה אין קשר ואחריות על האירוע שקשור למדינה. מה שמסביר לדבריו את המשך הישארותם בקואליציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר