דורש לחקור

נתניהו נגד התקשורת: הגיש תלונה ליועמ"ש

רוה"מ בנימין נתניהו הגיש מכתב תלונה רשמי באמצעות עורך דינו עמית חדד ליועמ"ש, בו הואמורה לו לפתוח בחקירה נגד הבכירים בפרקליטות שמדליפים מתוך חדרי החקירה (אקטואלי)

נתניהו ומנדלבליט (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

עורך דינו של ראש הממשלה עמית חדד, הגיש היום (ראשון) תלונה כנגד הפרקליטות שלטענתו מדליפה חומרי חקירה לגופי התקשורת הגדולים. בנוסף הוא קובל על כך שהתלונה הקודמת מלפני קרוב לחצי שנה, עדיין לא טופלה.

בפתח המכתב כותב עורך הדין חדד, כי התלונה שהוגשה בינואר 2019, למיטב ידיעתו עדיין לא טופלה, ובשבוע האחרון יש עוד הדלפות מתוך תיקי החקירה שהודלפו לערוצי התקשורת והוא מונה אותם:

• "לפני חמישה ימים, 'חדשות 13' פרסמו פרטים מתיק 1000 שלפי זה נמצא כי רוה"מ שהה בביתו של חברו המיליארדר פאקר בזמן שמטוסי צה"ל תקפו בעזה, וגם בערב יום הזיכרון 2016 נתניהו פנה לחברו ארנון מילצ'ן בבקשה שיספק לו סיגרים".

• "יום לאחר מכן פורסם ב'חדשות 12' קטעים מתוך חקירתו במשטרה של מו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס, יחד עם השיחות שמוזס ערך עם ראש הממשלה".

• "יומיים לאחר מכן פרסם אמנון אברמוביץ שוב ב'חדשות 12' על העדות של העוזרת של מילצ'ן - הדס קליין, שנחקרה במסגרת תיק 1000".

• "באותו יום פורסם ב'הארץ' ע"י העיתונאי גידי וייץ, עדותו של השר יריב לוין במה שמוכנה - תיק 2000".

לסיום, קורא עורך הדין של נתניהו ליועמ"ש אביחי מנדלבליט, לעשות סוף להדלפות מתוך חדרי החקירה, ומביא לכך סימוכין מהחוק "הדלפה של חומרי חקירה ע"י עובד ציבור שהגיע לחומרים מתוקף היותו עובד ציבור ברגע שהוא מדליף, הווי אומר שהוא מועל מעילה חמורה באמון שהציבור נתן לו".

בנוסף, הוא מציין כי ההדלפות הללו פוגעות פגיעה אנושה בראש הממשלה לזכות בהליך משפטי הוגן, מה שפוגע פגיעה בשלטון החוק באופן ישיר. ולכן עוה"ד קורא ליועמ"ש לפתוח בחקירה מיידית על ההדלפות, בין ע"י מח"ש, ובין ע"י כל גוף אחר מוסמך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר