יידחה פעם שלישית?

הציבו לנתניהו אולטימטום: "עד יום שישי"

ועדת ההיתרים שיגרה מכתב לרוה"מ נתניהו בו נאמר: כי אם הוא רוצה שהוועדה תדון בקשתו לקבל סיוע במימון משפטו הוא חייב למסור מסמכים שילמדו על היקף הונו ורכושו (בארץ)

נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

הציבו אולטימטום: 'ועדת ההיתרים' במבקר המדינה הבהירו במכתב ששלחו לראש הממשלה נתניהו הערב (ראשון), כי במידה ולא ישלח הצהרה על הונו הפרטי עד יום שישי הקרוב, לא יוכלו לדון לדון בבקשתו לסיוע במימון ההגנה המשפטית שלו, במידה ולא ישלח, זו תהיה הפעם השלישית שהוועדה דוחה את בקשתו.

כזכור, נתניהו הגיש לוועדת ההיתרים בקשה שלישית שתדון שוב ברצונו לקבל מימון חיצוני לצוות פרקליטיו, הוועדה ביקשה ממנו כי ימציא בפניה: את מצבת הנכסים שלו, היקף הכספים העומדים לרשותו וכל עניין כספי שיש ברשותו הרלוונטי לבקשתו למימון.

ההערכה הרווחת היא, כי בכל מקרה הונו נתניהו המוערך כשווה מיליונים לא מועטים, לא יזכה לקבל את היתר הוועדה, גם במידה ויחליט להגיש עד יום שישי הקרוב הצהרה על ההון שלו, במידה ולא יגיש וודאי שהוועדה לא תאשר.

כזכור, הוועדה דחתה בעבר כבר פעמיים את בקשתו של נתניהו למימון הגנתו, אך עורכי דינו נמנעו מלמסור לוועדה את היקף הונו, ולכן הוועדה קבעה, כי במידה ולא ימציאו את המסמכים הנדרשים שהתבקשו, הוועדה לא תקיים דיון נוסף בעניין זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר