נשק לא חוקי

נצרת: שני ערבים נעצרו בגין החזקת נשק

משטרת ישראל הפועלת רבות כדי למגר את הפשע בחברה הערבית, עצרה שני גברים בחשד להחזקת כלי נשק לא חוקיים; עצור נוסף נעצר בחשד לסיוע בהברחת הנאשמים (ארץ)

הנשק שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

בתום פעילות סמויה: המשטרה עצרה שני גברים ממוצא ערבי תושבי הצרת שהחזיקו בביתם בנצרת רובה M-16, בשווי כולל של כ-70,000 שקל, הפרקליטות הגישה כתב אישום וביקשה להאריך מעצרם עד תום ההליכים.

שני הנאשמים, בני 22 ו-31 נחשדו בהחזקת נשק לא חוקי, לאחר מעקב סמוי השוטרים הגיעו לביתם בנצרת כדי להביא למעצרם.

אחד מבני המשפחה בן 24 שהבחין בשוטרים נעל את דלת הבית במטרה למנוע מהם להיכנס אל הבית והשוטרים נאלצו לשבור את דלת הכניסה ונכנסו אל הבית.

השוטרים הפתיעו את הנאשמים ואחד הנאשמים בן ה-31 שהחזיק בידו רובה מסוג M-16, ניסה להעלים את הנשק, בכדי להכחיש את מעורבותו בהחזקת הנשק. כאשר הנאשם השני בן ה-22 ברח מהבית בכדי למנוע את מעצרו.

השוטרים תפסו את הרובה מסוג M-16 בשווי של כ- 70,000 ₪. 6 חשודים ששהו באותה העת בבית נעצרו לחקירה.

בהמשך לאחר חקירה יבשו השוטרים תשתית ראייתית נגד שלושה נאשמים ופרקליטות מחוז צפון הגישה נגדם אתמול כתב אישום. שני נאשמים (31,22) הואשמו בהחזקת נשק שלא כדין ושיבוש מהלכי משפט והנאשם השלישי (24) שנעל את הבית בפני השוטרים הואשם בהפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

כנגד כל שלושת הנאשמים הוגשה גם בקשה למעצרם עד תום ההליכים בבית משפט השלום בנצרת.

משטרת ישראל תמשיך בפעילותה למיגור האלימות במגזר הערבי ותרחיב ותעמיק את מתן השירות לאזרחיו. מצב זה של שימוש והחזקה של אמצעי לחימה, אינו נסבל ומחייב פעילות נמרצת תוך קבלת תמיכת האוכלוסיה ליצירת השינוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר