נותרו 4 ימים

ליברמן מבהיר: או חוק גיוס או שנלך לבחירות

ארבעה ימים לפני תום המועד שניתן לבנימין נתניהו להרכיב את ממשלתו החמישית, יו"ר 'ישראל ביתנו' מבהיר כי דורש שחוק הגיוס יעבור כלשונו או שמדינת ישראל תלך לבחירות חוזרות (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
החברות האישית תעזור? אביגדור ליברמן ואריה דרעי (צילום: פלאש 90)

ארבעה ימים לפני תום המועד שניתן לבנימין נתניהו להרכיב את ממשלתו החמישית, יו"ר 'ישראל ביתנו' מבהיר (מוצ"ש) כי דורש שחוק הגיוס יעבור כלשונו או שמדינת ישראל תלך לבחירות חוזרות.

לדברי ליברמן: "לפני הבחירות, תוך כדי הבחירות וגם אחרי הבחירות הבהרנו, חדשות לבקרים, שלא נזוז מילימטר אחד מהנוסח המקורי של חוק הגיוס, כפי שעבר בהצבעה בכנסת בקריאה ראשונה. לא הכנסנו עזים חדשות, לא הערמנו קשיים ולא הפתענו בשום דבר חדש.

"נוסח החוק תואם במלואו עם נציגי המפלגות החרדיות, ומלבד אחד, כולם הסכימו לו. לכן, לא מובן מדוע במקום להפעיל לחץ על המפלגות החרדיות, ועל אותו אחד באופן ספציפי, בוחרים בליכוד להשמיץ את "ישראל ביתנו".

"אנו לא מנהלים מו"מ עם החרדים", הבהיר ליברמן והוסיף: "אנו מנהלים מו"מ עם הליכוד. הדרישה שלנו היא שבהסכם בינינו יופיע סעיף, שחוק הגיוס בנוסח המקורי יעבור בקריאה שניה ושלישית".

ליברמן הדגיש כי: "מצדנו הח"כים החרדים יכולים לצאת מן האולם בזמן ההצבעה בדיוק כפי שעשו בהצבעה בקריאה הראשונה, אבל כל שאר מרכיבי הקואליציה חייבים להתחייב לתמוך בנוסח המקורי. באותו הרגע שזה יוסדר תקום ממשלת ימין אמיתית ולא ממשלה חרדית".

לסיום הוסיף כי: "ב'ישראל ביתנו"' מאמינים בעיקרון של 'חיה ותן לחיות'. אנחנו בעד מדינה יהודית ונגד מדינת הלכה. לכן, קבלו את הצעתנו. במידה ולא, נלך לבחירות חוזרות. העם יכריע אם הוא רוצה ממשלת ימין או ממשלת חרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר