הטרגדיה בצפת

האם התחננה לכבאים: 'תצילו את הילד שלי'

לוחמי האש שהוזעקו לדירת הבוערת בעיר צפת פגשו את האם שילדיה היו בבית; האם זעקה לכבאים: תצילו את הילד שלי, הוא לכוד"; לאחר שחולץ נאלצו כוחות הרפואה לקבוע את מותו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

לוחמי האש שהוזעקו היום (שבת קודש) לדירת הבוערת בעיר צפת פגשו את האם שילדיה היו בבית; האם זעקה לכבאים: תצילו את הילד שלי, הוא לכוד"; לאחר שחולץ נאלצו כוחות הרפואה לקבוע את מותו. בשריפה נפגעו עוד כ-20 דיירים שפונו במצב קל, בניהם משפחות מהמגזר החרדי.

בכבאות והצלה מחוז צפון סיפרו: "עם הגעת הצוותים לשריפה מבקשת אמו של הילד הלכוד מצוותי הכיבוי שמגיעים למקום להציל את בנה אלעד, צוות כיבוי מתחנת צפת מפקד הצוות אביב איבגי ורב כבאי יהב בן סימון לא מהססים ונכנסים תחת חום עז של מאות מעלות לתוך הדירה מחלצים את הילד ומוסרים אותו דרך החלון לגורמי הרפואה שמפנים אותו למרכז הרפואי זיו".

כאמור, לאחר פעולות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של אלעד פריזאט. בבית החולים מאושפזים עוד מספר נפגעים, בניהם אחיו אל אלעד, מצבו מוגדר קשה עד בינוני.

יעקב שקול, חובש באיחוד הצלה שהעניק סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן גם בבית החולים כמתנדב באופן קבוע במיון בבית החולים זיו סיפר בצאת השבת: "עקב אופי האירוע וכמות גדולה של הנפגעים יצאנו לסייע גם בחדר המיון.

"למרבה הצער נקבע מותו של ילד כבן 4 בבית החולים ואחיו טופל במצב בינוני עד קשה כתוצאה מכוויות. כמו כן טופלו שאר הנפגעים בינוני וקל כתוצאה משאיפת עשן. צוותי כיבוי פעלו לחילוץ הנפגעים וכיבוי הלהבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר