"מאמץ אחרון"

נתניהו הניח הצעה לפיתרון: "אין שום סיבה לדחות את זה"

ראש הממשלה הודיע כי יכנס את ראשי המפלגות במאמץ אחרון למנוע בחירות חוזרות. "הנחתי פתרון המבוסס על הנתונים שהצבא קבע. אין שום סיבה לדחות את זה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

האם נמצא הסולם שיוריד את הצדדים מהעץ הגבוה? ראש הממשלה בנימין נתניהו מגבש מאמץ אחרון בניסיון למנוע בחירות חוזרות, ובמקביל הורה לשרי הליכוד שלא לתקוף עוד את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן.

בסרטון שפרסם נתניהו, הוא אומר, "אני עושה עכשיו מאמץ אחרון להקים ממשלת ימין ולמנוע בחירות מיותרות. אני הנחתי בפני השותפים הצעה לפתרון".

נתניהו הרחיב: "הוא מבוסס על העקרונות שהצבא קבע ועל הנתונים שהצבא קבע - אין שום סיבה לדחות את זה. אני הולך להזמין הערב את כל ראשי המפלגות, אני רוצה לדבר איתם ולנסות יחד למנוע בחירות מיותרות".

הדברים מגיעים לאחר שח"כ מיקי זוהר (הליכוד) כבר הניח הצעת חוק לפיזור הכנסת, בהתאם להחלטה שהתקבלה בישיבת שרי הליכוד.

ח"כ משה גפני תקף מוקדם יותר היום את איווט ליברמן ואמר בראיון לכאן ב', "אנחנו הולכים לבחירות בגלל סיבה אחת – ליברמן לא רוצה את נתניהו. אם הוא היה רוצה חוק גיוס הוא היה צריך לדבר. מעולם לא ביקשנו מדינת הלכה".

סיעת ש"ס פרסמה אף היא הודעה נגד ליברמן בה נכתב בין היתר: "לצערנו, מר ליברמן אינו דובר אמת בנושא חוק הגיוס. אל תגרור את ישראל למלחמת אחים. משוך ידיך מההסתה הפרועה נגד ציבור גדול וקיים את התחייבותך להקמת ממשלת הימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר