"להבות מטורפות"

שריפה פרצה סמוך לקרית ברסלב בצפת

לשונות של אש בתוככי שיכון ברסלב בצפת תוך סיכון עמודי חשמל העשויים מעץ שהיו במוקד השריפה, לעת עתה הכבאים הצליחו להשתלט על השריפה • צפו (אקטואליה)

מתוך הסרטון (צילום: ישראל שווארץ)

בשעות האחרונות, הערב (ראשון), פרצה שריפה ענקית ליד 'טיילת צפת' הנמצאת ברחוב י"א מול מחלבת המאירי בתוך שכונת קריית ברסלב.

תושב צפת, החזן ישראל שווארץ מספר ל'כיכר השבת': "עברתי מעל מרכולית העתיקה ברחוב ארלוזרוב בצפת, ראיתי כמויות מטורפות של עשן מעל כל העיר העתיקה".

"מחמת סקרנותי הטבעית התקרבתי למקום השריפה, ומה שנגלה לעיני זה מחזה נוראי לשונות של אש בגובה של 2-3 מטר היו מעל כל קרית ברסלב"

באדיבות: ישראל שווארץ

"לכוחות הכיבוי וההצלה משום מה לקח להם זמן רב להגיע, וכפי שרואים בווידאו, לשונות האש התקרבו בצורה מוחשית לעמודי החשמל העשויים מעץ".

כזכור, בשבת בצהריים, נספה אלעד פריזאט, פעוט כבן 3 נספה בשריפה שפרצה במבנה מגורים ברחוב דוד אלעזר בעיר צפת. כוחות הכיבוי חילצו את הפעוט מהמבנה הבוער, וכוחות הרפואה ביצעו בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבע את מותו. אחיו, כבן 4, סובל מכוויות בדרגה גבוהה ומצבו מוגדר בינוני קשה. 15 דיירים נוספים, בניהם משפחות חרדיות, נפגעו באורח קל משאיפת עשן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר