אאא

זהו. הקיץ כבר פה ואתו הים, הבריכה והחופשה שהזמנתם עוד בימי החורף הקודרים. אתם הולכים אליה בלב כבד. בדיוק פצחתם בדיאטה לא מזמן ואתם חוששים להעלות בחזרה את מעט הקילוגרמים שנשרו מגופכם. כן, לדבוק בתהליך בחופשה נראה כמו משימה בלתי אפשרית, אבל להגיע הביתה ולהבין שהכפתורים לא נסגרים, זה גם לא עסק.

למרבה המזל, יש דרכים ליהנות מחופשה ושלל מנעמי החיים מבלי להרוס לחלוטין את הדיאטה שלכם. הנה 5 מהם:

אל תבזבזו קלוריות כבר במהלך הנסיעה

זה מפתה "להתיישב" על המבורגר ותועפות צ'יפס בשדה התעופה או באוטו, אבל מוטב לכם להיות חכמים ולחשוב קדימה. מכיוון שאתם כנראה הולכים לאכול, והרבה, כשתגיעו ליעד, אל תבזבזו קלוריות לפני שאתם אפילו מגיעים אליו. במקום זאת, ארזו חטיפים בריאים והתחילו את הנסיעה ברגל ימין.

חשבו אסטרטגית בבופה

מזנונים יכולים להוות שדה מוקשים לאנשים השומרים על המשקל, אז מוטב לכם לגשת אליהם עם מחשבה תחילה. לפני שתתחילו להעמיס את צלחתכם (או צלחותיכם, בואו נהיה מציאותיים) עם ערימות של מזון, הקדישו רגע של הגיון כדי להחליט איזה פינוקים שווים את זה ואיזה פשוט לא. אם אנחנו מדברים על ארוחת בוקר, לכו על פירות וביצים תחילה ואז "שמרו קצת מקום" לדברים כמו קרואסון שוקולד חם מן התנור.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'להיות בריא ולהישאר בריא' ותישארו מעודכנים

בקשו החלפות

כאשר אתם אוכלים במסעדות, אל תהססו לשאול את המלצר שלכם אם מנות ספציפיות יכולות להיות בריאות יותר, על ידי ביצוע שינויים פשוטים, כמו עוף בגריל במקום מטוגן. אפילו רק כמה חלופות מזעריות יעשו את ההבדל.

נשנשו לאורך כל היום

אם אתם מבלים ימים שלמים בטיולים ובפעילויות בלי לאכול כל כמה שעות, הרבה יותר סביר שתגזימו באכילתכם כשתשבו לסעוד את הארוחה המרכזית של היום. על מנת שזה לא יקרה, נסו לארוז או להצטייד בכמה חטיפים קטנים (ובריאים), כמו אגוזים למיניהם או ירקות חתוכים, כדי להיות מוזנים במשך כל היום ולא לחוות רעב קיצוני.

הכינו אוכל בעצמכם

אפשרות זו חלה רק אם יש לכם מטבח במקום הלינה, אבל הוא יכול להיות החבר הכי טוב של הדיאטה שלכם. לא רק שזה יותר חסכוני, אלא תהיה לכם דרך לשלוט יותר על מה שאתם אוכלים. גם אם מדובר בגרנולה ויוגורט לארוחת בוקר או כריך עם חרדל ופסטרמה לארוחת צהריים.