"מזל טוב!"

אשתו של הכתב התפטרה; יאיר נתניהו חגג

בנו של ראש הממשלה, שהרבה לטעון כי כתב המשפט של חדשות 13 ניזון מעבודתה של רעייתו במשרד המשפטים, מיהר לשגר ציוצים צוהלים כשנודע שזו התפטרה ממשרתה (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
גליקמן ונתניהו (צילום: מתוך טוויטר)

עדי שימחוביץ'-גליקמן הודיעה אתמול כי היא מתפטרת מעבודה במערך הדוברות של משרד המשפטים. התפטרות זו לא היתה מעניינת איש, מלבד עובדי המשרד, לולא מדובר היה באשתו של אביעד גליקמן, כתב המשפט של 'חדשות 13'.

גליקמן, שבעבודתו מרבה להגן על עמדות מערכת המשפט השמאלניות, מואשם תדיר ברשתות החברתיות כי הידיעות שמביא - בחלקן הגדול הדלפות מפי "גורמים בכירים" במערכת - מגיעות מכיוון רעייתו הדוברת.

להאשמות אלו אין כל בסיס, אך מי שמשמיע אותן באופן קבוע, הוא יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה - אחד ממושאי הסיקור של הכתב. על כל ידיעה, שלילית מבחינתו, מצד גליקמן, נהג יאיר להגיב בצמד המלים: "ד"ש לעדי...".

כעת, לאחר שעדי גליקמן כתבה בפוסט בפייסבוק כי החליטה להתפטר ממשרד המשפטים, ונימקה זאת בסיבות אישיות - "הגעתי לגיל המתאים ל-restart" - צהל על כך בנו של ראש הממשלה.

העבודה הבאה של יאיר נתניהו?... (צילום מסך)

"וואו. נו, אני עיתונאי חוקר או לא?!... מזל טוב לאביעד - ששודרג לתפקיד הדובר הראשי!", צייץ יאיר בחשבונו בטוויטר, בתגובה לידיעה על התפטרות אשת הכתב.

בהמשך, להודעת 'דרושים' של משרד המשפטים כי דרוש להם כעת דובר חדש, הגיב נתניהו: "היי, אני מאוד אשמח! רציני! יש לי תואר! ואני מבין המון בדוברות ותקשורת"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר