כיכר ומקווה

סולחה בטלז סטון? יצחק רביץ במחווה לאברהם רוזנטל ז"ל

חודשים אחר המתיחות בטלז סטון, הוביל ראש המועצה יצחק רביץ מהלך לאיחוי הקרעים באמצעות הנצחת זכרו של ראש המועצה הקודם, הרב אברהם רוזנטל ז"ל. תיעוד (חרדים, ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
"כיכר רוזנטל" (באדיבות המצלם)

חודשים אחר המתיחות בטלז סטון, הוביל ראש המועצה יצחק רביץ מהלך לאיחוי הקרעים ביישוב באמצעות מחווה של כבוד לראש המועצה הקודם, הרב אברהם רוזנטל ז"ל, בתיאום עם בני משפחתו.

בטקס שנערך היום (שלישי) בקרית יערים, בהשתתפות ראש המועצה יצחק רביץ, חברי המועצה, אישי ציבור ובמרכזם בני משפחת רוזנטל ותושבי טלזסטון, נחנכה הכיכר המרכזית בכניסה ליישוב - על שמו של הרב רוזנטל ז"ל, וכן החל שיפוץ מקווה טהרה ושינוי שמו על שם ראש המועצה הרב אברהם רוזנטל ז"ל שנפטר באורח פתאומי זמן קצר לאחר הבחירות.

רביץ נואם לזכרו של הרב רוזנטל ז"ל

היוזמה להנצחת שמו של ראש המועצה ז"ל, הועלתה על-יי רביץ, בשיתוף בני משפחתו של ראש המועצה המיתולוגי, ויחד הוחלט להנציח את זכרו באופן בולט וראוי.

רביץ הכריז כי כיכר הכניסה ליישוב תיקרא מעתה "כיכר רוזנטל" ומקווה הטהרה המשופץ ביישוב יישא את שמו וזכרו של הרב רוזנטל ז"ל - שכיהן בראשות המועצה במשך 22 שנים.

הישיבה הייתה ייחודית להנצחת זכרו של ראש המועצה לשעבר הרב אברהם רוזנטל ז"ל: "אנו כאן כדי להוקיר טובה למי שבמשך 22 שנים הביא לפריחתו ושגשגו של היישוב, פועלו למען טלזסטון הונצח בשער הכניסה ליישוב ומקווה טהרה המשופץ נושא את שמו לזכרו הגדול".

אירועי ההנצחה החלו אתמול במסגרת ישיבת מועצה אליה הוזמנו חברי המועצה הנוכחים, חברי מועצה מהעבר, ועובדי מועצת קרית יערים, ישיבה ייחודית להנצחת זכרו של ראש המועצה לשעבר. בדבריו בישיבה, אמר רביץ כי "אנו כאן כדי להוקיר טובה למי שבמשך 22 שנים הביא לפריחתו ושגשגו של היישוב, פועלו למען טלזסטון הונצח בשער הכניסה ליישוב ומקווה טהרה המשופץ נושא את שמו לזכרו הגדול".

ממשפחת רוזנטל נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "לא הייתה סולחה. משפחת רוזנטל לא מוכנה לשבת עם רביץ באותו שולחן. אף אחד מבני משפחת רוזנטל כולל האלמנה לא נוכח בטקס היום".

"כיכר רוזנטל"
"כיכר רוזנטל"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר