כפייה חילונית!

הסניף בירושלים כשר ושומר שבת; החילונים מאיימים בחרם

לחילונים מותרת "כפייה חילונית"? כנראה שכן. שורת ארגונים חילונים קוראים להטיל חרם חילוני על רשת 'אגאדיר', לאור פתיחתו של סניף כשר - ושומר שבת - בעיר ירושלים (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הסניף הירושלמי (צילום: אגאדיר)

רשת המסעדות "אגאדיר" החליטה לפתוח סניף בירושלים, שלא יפעל בשבת ויהיה כשר למהדרין, זאת בניגוד לשאר סניפי הרשת בארץ שפועלים בשבת ואינם כשרים, מלבד הסניף בבני ברק. הסניף הירושלמי נפתח במתחם הסינמה סיטי.

ברשת פועלים 12 סניפים אחרים בפריסה ארצית רחבה: הרצליה, ראשון לציון, הוד השרון, חיפה, באר שבע, קרית עקרון, בני דרור, פולג, פתח תקווה, אילת, ושני סניפים בתל אביב – כולם כאמור פתוחים בשבת וללא תעודת כשרות.

בעקבות ההחלטה שלא להפעיל את הסניף הירושלמי בשבת קוראים ארגונים חילוניים לציבור החילוני ברחבי הארץ להחרים את כלל סניפי רשת אגאדיר בארץ, בדגש על הסניף הירושלמי, כעונש. מדובר בהכרזת חרם פומבית שנקל להעריך כיצד היו מתייחסים אליה לו היה מדובר בחרם חרדי כנגד רשת כל שהיא.

מנכ"ל רשת אגאדיר, איתן טרבלוס, אמר בשיחה עם המקומון הירושלמי "כל העיר", כי מדובר בזכיין מסורתי, שביקש לפתוח את הסניף בסינמה סיטי – מתחם שאינו פועל בשבת בירושלים.

טרבלוס יוצא נגד הקריאה של ארגונים חילוניים להחרים את הרשת. לדבריו, במשך 22 שנה נעשו ניסיונות לפתוח סניף של אגאדיר בירושלים שיפעל בשבת, אולם אלה לא צלחו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר