"המטרה שלו זה ביבי"

גורם בש"ס עולה למתקפה: "ליברמן בגד בנו; עבר כל גבול"

במפלגות החרדיות מבינים כי התנהלותו של איווט ליברמן במשבר הנוכחי מצדיקה היפרדות מוחלטת ממנו, מעתה והלאה. דבריו של גורם בש"ס המעורה בפרטים, מעידים על עומק המשבר (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וליברמן. ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"ליברמן בגד", "ליברמן עבר כל גבול", אלו רק חלק מההתבטאויות הקשות בתנועת ש"ס נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' חבר-הכנסת אביגדור ליברמן, שבחר בדרך ההסתה נגד הציבור החרדי ובשבירת הכלים מול ראש הממשלה בנימין נתניהו תוך שימוש ציני ב"חוק הגיוס".

גורם בש"ס, המעורה בפרטים, נשמע נסער בשיחה עם "כיכר השבת" כשהוא מדבר על ליברמן, על בגידתו בדרעי ובציבור החרדי, על מסע ההסתה שהוביל נגד החרדים וההשמצות של לומדי התורה. מדבריו נראה כי המשבר בין ליברמן לבין החרדים עמוק וספק אם הוא בר תיקון, בדיוק כמו היחסים מול יאיר לפיד.

"הוא בגד בחברות עם אריה דרעי", אומר הגורם בש"ס, "הם היו חברים שנים רבות, הוא מכר את הכל בשביל לצאת לבחירות. ליברמן יצא למסע הסתה נגד הציבור החרדי, כשהמטרה היא רק בחירות, הגיוס לא מעניין אותו. זה אותו איווט שדרש גיוס לערבים".

הגורם מוסיף ואומר כי "הוא בטוח שאחרי הבחירות השר דרעי יסלח לו, הוא לא מבין שדרעי זועם באמת. זה לא משחק, הוא גורר מדינה שלימה לבחירות תוך כדי השמצות כנגד לומדי התורה הקדושה.

"גם לשטיתו שהוא רוצה גיוס חרדים, מה הקשר למיסים? למה הוא עומד מול המדינה כולה וטוען שהחרדים לא משלמים מיסים? מאיפה השנאה וחוסר הידע הזה? אנחנו לא מצליחים להבין מה עובר עליו".

הגורם ממשיך ותוקף: "ההתבטאות שלו במסיבת העיתונאים שהחרדים 'מצביעים ב-120 אחוז' - היא מקוממת ואי אפשר לשתוק עליה. הוא עבר כל גבול. זה התחיל בביקור במסעדת חזיר בשבת קודש ומשם הוא רק מדרדר עוד ועוד".

לדבריו, "כל הצעה שהגשנו לו הוא דחה. הצעות שגם לנו לא היה קל להעביר בתוך הסיעות החרדיות. אבל הוא דחה הכל".

"המטרה שלו זה ביבי ומשפחתו, לא הגיוס", חותם הגורם בש"ס את דבריו, "הוא משתמש כחרדים כתירוץ בלבד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר