פרשת המעונות

שרה נתניהו תשלם "רק" 55 אלף שקל למדינה

רעיית ראש הממשלה תודה במסגרת הסדר הטיעון שחתמה עם הפרקליטות בעבירה קלה של ניצול מכוון, ותצטרך לשלם את הסכום חלק כפיצוי, וחלק כקנס לקופת המדינה (אקטואלי)

ארכיון; נתניהו מגיעה למשפט בעניינה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הגיעו להסדר טיעון: עורכי דינה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו הגיעו היום (רביעי) להסדר עם פרקליטות מחוז ירושלים על פרשת המעונות שהתפוצצה בקול רעש גדול, וכעת נסגרה בהליך גישור בין הצדדים של 55,000 שקל.

לפי הליך הגישור שכאמור כבר הוסכם בין הצדדים, נתניהו תודה בכתב אישום מתוקן בעבירה יחסית קלה של ניצול מכוון בטעות שאין בה מרמה, והיא תשלם 10,000 שקל קנס ועוד 45 אלף שקל פיצוי למדינה. ההסכם עדיין צריך לעבור דרך נשיא בית המשפט השלום בירושלים.

בנוסף תודה רעיית ראש הממשלה, בעבירה על סעיף 416 לחוק העונשין בהיקף של 175 אלף שקל, במסגרת זו המדינה תוכל להגיש נגדה תביעה אזרחית, שבמסגרת התביעה תוכל לתבוע את הסכום שנותר מגברת נתניהו.

כזכור, בכתב האישום נגד נתניהו נכתב כי היא פעלה יחד עם אב הבית עזרא סיידוף, להשיג במרמה את מימון המשרד להזמנת מאות ארוחות ממסעדות, בשווי כולל של למעלה מ-350,000 ש"ח, תוך עקיפה מכוונת של הנהלים שאסרו להזמין ארוחות מוכנות במקביל להעסקת מבשלת במעון.

"זאת עשו באמצעות הצגת מצג שווא כלפי המשרד כאילו במעון לא מועסקת מבשלת, למרות שבפועל לאורך כל התקופה הועסקו במעון מבשלות", נכתב עוד בכתב האישום.

הכתב המשפטי של חברת 'החדשות' צייץ בתגובה להסכם הפשרה: "ניצחון אדיר לשרה נתניהו ולפרקליטה יוסי כהן. סיום תיק המעונות בהסדר הזה; השבה של 55 אלף ש"ח וסעיף עלוב של ניצול טעות של הזולת מעיד שהתיק המשפטי כנראה היה עלוב, אחרת אי אפשר להסביר את ההתקפלות של הפרקליטות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר