סוער ב'כחול לבן'

בוגי יעלון: נצטרך לשנות את הגישה לחרדים

במפלגת כחול לבן מבינים כי התנהלותם מול החרדים, בעיקר של יאיר לפיד, גרמה להם נזק ומצהירים על שינוי גישה • מתיחות בצמרת: גבי אשכנזי יעמוד בראשות הרשימה? (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

"נצטרך לשנות את הגישה בנוגע לחרדים בקמפיין הקרוב", אמר הבוקר (חמישי) בכיר מפלגת כחול לבן, השר לשעבר משה בוגי יעלון.

במפלגה מבינים כי התבטאויותיו של יאיר לפיד, שותפו של בני גנץ להנהגת המפלגה, מנעה את הסיכוי הקלוש שלהם לנסות להרכיב קואליציה, ומחליטים לשנות גישה.

בראיון לכאן רשת ב' הוסיף יעלון, "אני לא מקבל את הנחת היסוד שלא נגיע לתוצאה שתעזור לנו להקים קואליציה. נגיע למצב שכולם, כולל החרדים יבינו שאנחנו אלו שנרכיב את הממשלה".

ברשימה, בראשה עומדים בני גנץ במקום הראשון, יאיר לפיד במקום השני ואחריהם משה יעלון וגבי אשכנזי, שוררת מתיחות לגבי המיקומים ברשימה.

עד אתמול, סירב לפיד לאשר כי גנץ ימשיך להוביל את הרשימה בבחירות הבאות. אתמול שינה גישה והצהיר: "אם יהיו בחירת חוזרות, בני גנץ יעמוד בראשות כחול לבן ויהיה המועמד שלנו לראשות הממשלה".

לפי דיווח הבוקר בעיתון ישראל היום, בסביבתו של גנץ לא היו מרוצים מהעובדה שלפיד לא התייצב מאחוריו, ואומרים שם כי גנץ "לא אהב לשמוע על כך".

בעיתון דווח עוד כי גורמים בכחול לבן לא שללו את האפשרות שח"כ גבי אשכנזי, שממוקם כיום במקום הרביעי ברשימה, יוביל את רשימת כחול לבן בבחירות הקרובות.

אשכנזי מסר בתגובה לישראל היום: "קשקוש מקושקש. כחול לבן מאוחדת. היתה מחלוקת והיא נפתרה השגנו הישג בלתי רגיל וכולנו מאוחדים אחרי המנהיגות של בני. כחול לבן יותר חשובה מהכל, בני גנץ הביא הישג אדיר, ואם נלך לבחירות, נעשה את זה באותה המתכונת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר