עובדים מהבית? ודאו שיש לכם את 7 הדברים האלו

אם אתם נוהגים להשלים שעות עבודה בערב, אתם צריכים משרד ביתי פונקציונלי. לאחר שתניחו את היסודות לחלל העבודה שלכם, תוכלו לעבוד באופן יעיל יותר (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בין אם אתם עובדים מהבית בקביעות, מדי יום, מבלים כמה שעות בשבוע בדירתכם עם עיניים הנעוצות במסך, או שפתחתם לאחרונה את העסק העצמאי שכל כך חלמתם עליו (כל הכבוד!), אתם צריכים משרד ביתי פונקציונלי. לאחר שתניחו את היסודות הבאים עבור חלל העבודה הביתי שלכם, תוכלו לעבוד באופן פרודוקטיבי יותר:

מרחב מוגדר

בראש ובראשונה, אתם צריכים להקצות שטח מסוים למשרד הביתי שלכם. זה לא יכול להיות שולחן המטבח, הספה או המיטה - מפתה ככל שתהיה. אם חדר נוסף זמין לכם, מושלם. אם המקום הפנוי במשכנכם הוא רק הפינה של חדר האורחים, נצלו אותה. רק הקפידו להבדיל בבירור בין הבית למשרד, לדוגמא, על ידי רכישת מחיצה ניידת ששימושית ביותר עבור צרכים בסגנון זה.

כיסא ארגונומי

בוא נשים את הדברים על השולחן: כיסא רע, משרד גרוע. כיסא טוב? משרד נהדר. השקיעו בכיסא ארגונומי שהוא נוח, תומך ומתכוונן. הגב שלכם (והמוח) יודו לכם.

שולחן רב צדדי

יתכן שישיבה במשך כל היום היא לא הקטע שלכם, כיסא ארגונומי או לא. במקרה זה, בחירה של שולחן שיכול לשמש גם למקרים שבהם אתם בוחרים לעבוד בעמידה היא רעיון טוב. טונות של מותגים מקפצים על עגלת הבריאות כדי להבטיח שעובדים יוכלו לעמוד או להתמתח, בלי לוותר על שולחן מעוצב או להתנתק מהמשימה בה הם שקועים.

תאורה איכותית

משרדים ביתיים נהנים מהרבה אור טבעי. אם זה אפשרי, הקימו את שלכם ליד חלון. אם לא, ודאו שיש לכם גוף עם תאורה בהירה על השולחן שלכם ותאורה כללית ומזמינה מעל לראשכם. מחקר שנערך באוניברסיטת לונדון מצא שהתאורה משפיעה על התפוקה ועל האושר במקום העבודה; שניהם משתפרים כאשר אנשים מתאימים את התאורה לצרכיהם.

ארגון יעיל

אין דבר מתסכל יותר - או לא מקצועי - מאשר להציב פריטים חשובים במקום לא טוב. היכולת למצוא משהו מבלי להפיל מסמכים שנמצאים על השולחן, בין אם מדובר בשדכן או בחוזה של לקוח, תעשה את החיים שלכם ליעילים יותר ואת התדמית שלכם למלוטשת יותר. כל משרד ביתי דורש הן ארגון של שולחן העבודה (עבור דברים כמו עטים, מספריים וסיכות) וארגון מוסתר (עבור דברים כמו ניירת, חומרי שיווק וקבצים פיזיים).

שוב, המפתח כאן הוא גישה מהירה. מצאו מערכת המתאימה לכם, בין אם זה ארון או מדף ספרים עם קלסרים עומדים.

פח אשפה

לפעמים המקום הטוב ביותר למסמך מסוים, הוא האשפה. סל כפול שיכול להכיל את הזבל שלכם (כל קופסאות האוכל הריקות), כמו גם סל למחזור (כל פחיות הזירו הריקות שלכם) הוא אידיאלי.

מדפסת איכותית

היא לא חיונית לכולם, מאחר ועסקים רבים אינם משתמשים בנייר. עם זאת, אם אתם צריכים מדפסת, מצאו אחת אמינה ושמתאימה לצרכים שלכם, לא לרצונות, אלא לצרכים. אם לעתים קרובות אתם יוצרים קבצי PDF מתמונות סרוקות, השקיעו במדפסת עם יכולות סריקה. אם אתם מדפיסים חשבוניות או חוזים כל הזמן, מצאו מדפסת עם מחסנית שתאריך ימים. רק אל תקנו את כל המכשירים המפוארים והמפתים שמוצעים לכם בחנות, אם הם רק יצברו אבק בסופו של דבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר