כך תדע אם אתה אבא מספיק טוב או שיש מקום לשיפור

אתם מפזמים את "האוטו שלנו גדול וירוק" בעל פה, אבל האם תהיו מסוגלים לעשות זאת במשך 45 דקות ברציפות? זוהי אמנם דוגמא שולית, אך היא יכולה להעיד כמה אתם מסורים לתפקיד ההורות (MEN)

(צילום: shutterstock)

אתם אוהבים את ילדיכם. (ברור, כאילו.) אתם מעורבים בגידול שלהם. (בדיוק אזלו החיתולים בחבילה.) אתם מעניקים חיבוקי דב חמים ביותר ובסך הכל, חושבים שאתם הורים בסדר גמור. אבל כדי לקבוע בוודאות אם אתם צודקים, הנה שש דרכים סופר ערמומיות שיוכיחו לכם אם יש אמת בדבריכם או שלא יזיק לכם להתאמץ עוד קצת:

1. יש לכם בדיחות פנימיות עם הילדים. אתם אומרים: "אני בא לתפוס אותך! " והפעוט בן השנתיים שלכם פורץ בצחוק ומתחיל להתרוצץ ברחבי הבית בהיסטריה. אתם בהחלט לא מבינים את זה ואתם לא רוצים. כך זה ילדים.

2. אתם שולחים יותר מדי תמונות שלהם לקרובי משפחה וחברים, כשבת הזוג שלכם טוענת שאתם משעממים את הסביבה שלכם. אך אם זה חמוד בעיניכם, אתם נחושים לחלוק עם כל העולם את הפלא שהייתם שותפים ביצירתו.

3. אתם מתיישבים ברצפה / מטפסים על עצים / משחילים ידיים לתוך העריסה. הורות זה בלגן. ושובבות. וכובד רב על הברכיים בנות ה-36 שלכם. אבל לא רק שאתם מקבלים את זה - אתם מחבקים את זה באהדה.

4. אתם מכירים את שמות חבריהם. ואת ההבדל בין הדס לדסי.

5. אתם מקריאים להם סיפורים. ולא רק קריאה אחת של לילה טוב, אלא שבע כאלו.

6. החברות של האישה שלכם מקנאות בה. אתם מכירים את ההרגשה הזאת כאשר היא מספרת כמה הקולגות במקום העבודה שלה מתלוננות על בעליהן חסרי התועלת, העובדים יותר מדי ואתם, תמיד שמחים לעזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר