בפעם השנייה; הולכים לקלפי

כך הפך ליברמן מ'ידיד' ל'אויב'; הפרשנים מנתחים באולפן

יוסי אליטוב, שמעון ברייטקופף ומני גירא שוורץ מנתחים באולפן את מה שאירע בשנים האחרונות והפך את איווט ליברמן מ'ידיד' החרדים ל'אויב מר' והאם ינקלביץ הייתה צרכה לפרוש? (ישי ורבינא)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

במשך שנים היה יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן נחשב ל'ידי החרדים', חבורת אישית לצד דילים פוליטיים, אך במערכת הבחירות האחרונה הוא בחר בדרך ההסתה כנגד הציבור החרדי והגיע עד להפלת ממשלת נתניהו החמישית תוך שימוש בחוק הגיוס.

בכירי העיתונאים, עורך 'משפחה' יוסי אליטוב, פרשן 'משפחה' שמעון ברייטקופך ומני גירא שוורץ מתארחים באולפן 'ישי ורבינא בכיכר', בהגשת ישי כהן, ומנתחים את שאירע בשנים האחרונות.

האם במשך שנים אביגדור ליברמן אסף אל מפלגתו את קולות הרוסיים ובזמן אמת היה לצד החרדים או שבניגוד לטענה זו הוא תמיד היה 'אויב' החרדים ורק הוצג כ'ידיד'.

הפרשנים הבכירים מתעסקים גם בשאלה האם צריך לתקוף את ליברמן על ההסתה הפרועה כנגד הציבור החרדי או שמא להתעלם ממנו ואף להציגו כאיש ה'דילים' עם המגזר.

לקראת סיום הפאנל, נשאלו המשתתפים באשר לדיון הציבורי במהלך השבוע האחרון, סביב השאלה האם ח"כ עומר ינקלביץ', מי שנחשבת ל'חרדית של 'כחול לבן'', הייתה צרכה לפרוש ולהצטרף לקואליציה או שמא להישאר נאמנה לבני גנץ.

צפו בפאנל המלא באולפן 'ישי ורבינא בכיכר'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר