ומה עם שקד?

נפתלי בנט מפתיע: 'הימין החדש' ירוץ שוב

בהודעה שמסר מחוץ לביתו שברעננה אמר יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט שהפסיד בבחירות האחרונות, כי הוא מתכנן לרוץ שוב. והוסיף: "אבצע חפיפה מסודרת למי שיחליף אותי" (ארץ)

בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

נפתלי בנט, מי שהפסיד בבחירות האחרונות תחת 'הימין החדש' כינס הערב (ראשון), מסיבת עיתונאים מחוץ לביתו שברעננה, בה הכריז כי הוא מתכנן לרוץ שוב תחת הפלטפורמה של 'הימין החדש'.

בדבריו אמר: "כל אדם יש לו תחליף, גם לי. אני שמח שלראשונה אוכל להקדיש את פתיחת שנת הלימודים הקרובה ב-1 בספטמבר רק לארבעת ילדיי ולא לכל שני מיליון ילדיי במערכת החינוך בישראל. אך אני יכול להבטיח לאזרחי ישראל שהם בידיים טובות".

"מוקדם יותר הודיע לי רוה"מ כי הוא מפטר אותי מתפקידי כשר החינוך של מדינת ישראל, יש בי הכרת תודה לציבור הישראלי, ולבורא העולם, על כך שהייתה לי את הזכות הנדירה להוביל את מערכת החינוך של ילדי ישראל בארבע השנים האחרונות. אני מתחייב לבצע חפיפה מסודרת לכל שר שיחליף אותי כדי לצמצם את הזעזועים לקראת פתיחת שנת הלימודים".

בשלב הזה עבר בנט לדבר על מערכת הבחירות הקרובה: "מדינת ישראל נקלעה למערכת בחירות נוספת. אני לא חושב שזה דבר טוב אך יש הזדמנות לכולנו לבוא אליה חכמים יותר, רציניים יותר, צנועים יותר - כולל אני".

"מפלגת 'הימין החדש' תביא בשורה של ימין ממלכתי, שמאחד את כל חלקי העם. היא תהיה מפלגה שלא מוותרת ולא מתפשרת על עמדותיה, אך לא מחפשת רק לריב עם השמאל".

את דבריו סיים באמרה נוגעת ללב: "הבוקר הייתי שר החינוך, הערב אני נפתלי".

בנט לא רמז האם שותפתו לשעבר איילת שקד, תחבור אליו שוב ומה תהיה מערכת היחסים בין השניים. שקד שקלה בתחילה לחבור לליכוד, אך מתברר, כי לא צפויים שם לשריין לה מקום בסיבוב הקרוב והיא תנסה למצוא לעצמה בית פוליטוי אחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר