סרטון מקומם

פעיל נטורי קרתא נשאל 'פיגועים זה ענין פוליטי'? והשיב: "כן"

אחרי גמגומים ארוכים והתפתלויות מביכות, הסכים פעיל נטורי קרתא שהפגין עם מוסלמים, בגרמניה, נגד מדינת ישראל, לחשוף את דעתו כי פיגועי התאבדות ודקירה הם... "ענין פוליטי" • צפו (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך @Barely_Informed בטוויטר)

בהפגנה המונית שנערכה לפני מספר ימים בידי שונאי ישראל, רובם מוסלמים, בברלין מדינת גרמניה, לציון יום 'אל-קודס', השתתפה קבוצה של פעילים חרדים קיצונים, מ'נטורי קרתא'.

אלו נשאו שלטים, לצד חבריהם הערבים, נגד מדינת הציונים, בהם היא מואשמת בכל רע אפשרי.

בשולי ההפגנה, ניגש צעיר ממוצא ישראלי, בשם אלעד, לאחד מפעילי נטורי קרתא, ותשאל אותו באשר לעמדותיו המיליטנטיות.

"אתה לא חושב שחמאס זה ארגון טרור?", פתח המראיין, ונענה בגמגום. "אז אתה לא אומר כלום; הם מחבלים או לא?", נשאל שוב הקיצוני, שניסה להתגונן: "אתה דוחף אותי לענות...".

"זו לא שאלה קשה מדי: אתה חושב שהממשלה בעזה, שמעודדת פיגועי התאבדות ומתקפות, שמקבלת כספים רבים ממדינות אחרות אבל לא משתמשת בהם כדי לסייע לציבור אלא חופרת מנהרות - היא ארגון טרור?", הגיש אלעד שאילה מנומקת.

החרדי הקיצוני ענה: "היהודים יכולים לחיות איתם בשלום...", אך השואל לא הרפה: "הם מחבלים לדעתך או לא? אם אתה חושב שלא - אתה יכול להגיד את זה...". ושוב הגיב הפעיל בגמגום ארוך: "אתה שואל אותי שאלה ש...".

היהודי שמנגד המשיך להקשות: "זה נראה שאתה דווקא יודע הרבה על חמאס, כי אתה לובש צעיף פלסטיני. מכל מה שאתה יודע - האם הם ארגון טרור? זה לא שאלה מטורפת... אני מקווה שאני לא מקשה עליך יותר מדי...".

"אני לא חושב שהם מחבלים. על הנושאים, אין לי דעה עליהם", התחמק איש נטורי קרתא.

לסיום, כשאלעד דחק בו ושאל "פיגועי התאבדות ופיגועי דקירה בסכין, הם בכלל ענין פוליטי?", חשף המפגין הקיצוני את דעתו, במילה אחת, מזעזעת, והשיב בבירור: "כן!".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר