צפו בתיעוד

כתב אישום: סירב לשלם, ותקף נהג אוטובוס

נהג האוטובוס הותקף באלימות על ידי הנוסע, נגדו הוגש כתב אישום • בשל ריבוי המקרים בהם תקפו נהגים, החליטה ההסתדרות לצייד אותם בגז מדמיע - להגנה עצמית (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוטרציה: שאטרסטוק. וידאו: דוברות המשטרה)

בשבוע האחרון, התקבלה תלונה במשטרת ישראל מנהג אוטובוס שמסר כי הותקף על ידי גבר בתחנת אוטובוס בסמוך לבית החולים בלינסון.

החשוד סירב לשלם עבור הנסיעה באוטובוס והתפתח וויכוח בינו לבין נהג האוטובוס. עם הגיעם לתחנה המרכזית בפתח תקוה, נהג האוטובוס ביקש מהחשוד לרדת והחשוד אכן ירד. הנהג החל לנסוע ואז החשוד קפץ על דלתות האוטובוס.

הנהג עצר והחשוד עלה שוב על האוטובוס ותקף את הנהג במכות רבות לפניו ולכל חלקי גופו. החשוד המשיך להכות את הנהג בפח שהיה באוטובוס והיכה בו בבעיטות רבות לבטנו ולידיו כשבכל הזמן הזה, הנהג קורא לחשוד לחדול ממעשיו ולרדת מהאוטובוס.

כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לנהג האוטובוס חבלות רבות בגופו, דימום וסימנים אדומים במרפק וביד ימין, נפיחות במצח והוא אף נזקק לטיפול רפואי.

בפעילות משטרתית מבצעית אינטנסיבית, אותר החשוד על ידי השוטרים תוך זמן קצר ונעצר. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת ואתמול הוגש נגדו כתב אישום בעבירה של תקיפה עובד ציבור. יחד עם כתב האישום הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

במקביל, על רקע התגברות מספר אירועי האלימות כלפי נהגי אוטובוס, החליטו בהסתדרות לצייד את כל נהגי האוטובוס במדינה בגז מדמיע. "לא נעמוד מנגד כאשר עובדים מותקפים באלימות", אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר