וחוזר חלילה

נתניהו ביקש דחייה בשימוע בגלל הבחירות

לאחר שלפני שבועיים נענה היועץ המשפטי לממשלה לבקשת פרקליטיו של ראש הממשלה לדחות את מועד השימוע בעניינו. היום, הם מבקשים דחייה נוספת בעקבות הבחירות (אקטואלי)

מנדלבליט (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה, באמצעות פרקליטו, עורך הדין עמית חדד פנה היום ליועץ המשפטי וביקש ממנו כאמור, לדחות את הליך השימוע בעניינו שהיה אמור להתקיים בעוד כארבע חודשים, וזאת בשל הבחירות.

כזכור, לפני כמה שבועות פרקליטי נתניהו ביקשו דחייה בשימוע, והיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הודיע כי הוא מסכים לדחות את מועד השימוע בשלושה חודשים וכי הוא ייערך בימים רביעי וחמישי- ג'-ד' בתשרי (2/3 באוקטובר).

במכתבו, ציין היועמ"ש כי במידת הצורך יקבע מועד לשימוע נוסף, בשבוע שלאחר מכן. יצוין כי מדובר בשימוע לשלושת תיקי החקירה נגד ראש הממשלה.

לפי הודעת היועמ"ש, נתניהו ביקש באמצעות פרקליטיו לדחות את השימוע בשנה - לאחר ה-14 במאי 2020 אך היועמ"ש סירב לבקשה.

במכתבו, כתב מנדלבליט כי "אין כל הצדקה לכך שהשימוע ייקבע – כבקשתך – לעוד שנה ממועד איסוף חומרי החקירה על ידך, דבר שיפגע באינטרס הציבורי החיוני של קבלת החלטה בתיק בהקדם האפשרי ובנסיבות העניין אין לו כל הצדקה עניינית".

היועמ"ש מוסיף ומבקש מנתניהו להעביר את עיקרי הטיעונים בכתב - עד שבועיים לפני המועד הראשון שנקבע לשימוע. כמו כן, על נתניהו לאשר בתוך שבועיים כי אכן יתייצבו לשימוע במועדים החדשים שנקבעו.

הסאגה סביב מועד השימוע נמשכה זמן רב לאחר הסירוב המתמשך לאסוף את חומרי החקירה הנוגעים לראש הממשלה. רק בשבוע שעבר, הודיע נתניהו כי פרקליטיו פנו ליועמ"ש כדי לקבל את החומרים ואלו נאספו על-ידי עורך הדין עמית חדד. יתר פרקליטיו של נתניהו לא אספו את החמור שכן לא הגיעו להסדר תשלום עם ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר