יורים בנגמ"ש

רפי פרץ חזר בו מהסכם ותקף את שותפו בצלאל סמוטריץ'

יו"ר 'הבית היהודי' רפי פרץ ויו"ר 'האיחוד הלאומי' בצלאל סמוטריץ' חתמו על הסכם משותף: פרץ במקום הראשון, סמוטריץ יקבל את התיק הבכיר. כעת, פרץ חוזר בו ותוקף את שותפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
סמוטריץ' ורפי פרץ (צילום: צילום: Flash90)

קרע פנימי: יו"ר 'הבית היהודי' רפי פרץ ויו"ר 'האיחוד הלאומי' בצלאל סמוטריץ' חתמו על הסכם משותף: פרץ במקום הראשון, סמוטריץ' יקבל את התיק הבכיר. כעת, פרץ חוזר בו ותוקף את שותפו להנהגה.

סמוטריץ' זעם אמש (רביעי) על החלטת ראש הממשלה למנות את ח"כ אמיר אוחנה לתפקיד שר המשפטים, בנוסף דרש כי התיק הבכיר שהמפלגה תקבל - מגיע, שכן כך הוסכם בים המפלגות, ערב הבחירות.

לדברי סמוטריץ': " הסיפור הוא נתניהו שלא היה מתייחס לאף אחד מהשותפים האחרים שלו כמו שהוא מרשה לעצמו להתייחס לציונות הדתית. הגיע הזמן שנפיק לקחים".

בתגובה, תקפו מקורבי פרץ - בשמו - את סמוטריץ': "הבחירה הראשונה היא של ראש הממשלה והוא במפורש הציע לפרץ את תיק החינוך מהסיבה שהוא רואה בפרץ את מנהיג הציונות הדתית.

''ראש הממשלה נותן אמון מלא ביו''ר הבית היהודי להחזיק בתיק החינוך והחברות בקבינט. כמחליפו של נפתלי בנט בהנהגת הציונות הדתית".

לדבריהם: "ראוי שלקראת המו"מ הקואליציוני שיערך מיד לאחר הבחירות הקרובות נפיק לקחים. לא ברור למה סמוטריץ' איתו הלכנו כתף אל כתף לאורך כל המו"מ, בוחר לתקוף את ראש הממשלה במקום להסיק מסקנות".

במפלגה הוסיפו וציינו: "ראש הממשלה קבע כי הציונות הדתית ממשיכה להחזיק בתיק החינוך והחברות בקבינט. זו הייתה המשימה והמשימה הושלמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר