'ישי ורבינא בכיכר'

חג מתן תורה: 'גדול הדור', תעשיית הגיורים ו"מדינת הלכה"

בלעדי: העדות של מרן זצ"ל - 'כך הפכתי לגדול הדור'; הרב יצחק פרץ על האיומים כלפי הדיינים; חבר ה'מועצת' הגרא"ש וייס על "מדינת הלכה" ותעשיית הגיור בחו"ל. וגם: נכדו של מרן הגר"ע יוסף (TV)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא. והשבוע, לקראת חג 'מתן תורה', התוכנית עוסקת ברובה באקטואליה יהודית.

העדות של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל

בפתח התוכנית נחשף לראשונה תיעוד מיוחד של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל מספר על עצמו כיצד הפך לגדול הדור והעוני הגדול ממנו סבל בצעירותו.

אורחים באולפן

הגאון רבי אליעזר שמחה וויס, חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, בראיון מיוחד על מעמד הרבנות, הביקורת בתקשורת, 'מדינת הלכה', תעשיית הגיור באירופה ווורט מיוחד לחג השבועות.

הרב יצחק פרץ, ראש מערך הגיור היוצא, בראיון על נושא הגיור, האיומים של הנדחים, השקרים בתקשורת, הצביעות של הפוליטיקאים, החילונים המונחתים בתפקידים בכירים במערך והביקורת המגוחכת של איווט ליברמן.

ח"כ יואב בן צור, יו"ר סיעת ש"ס, על חג השבועות, המשא ומתן הקואליציוני שנכשל, ההסתה של איווט ליברמן ומומערכת הבחירות שבפתח.

הרב יעקב סיני, נכדו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, על שש השנים ללא מרן זצ"ל, חג 'מתן תורה' ברחוב הקבלן 45 והלימוד של מרן תוך כדי חלום.

כתבת מגזין

הגאון הרב משולם ברנדויין, ראש ישיבה בירושלים, חושף את אהבת התורה הבוערת של ר' שלמה קרליבך.

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר