הסדר טיעון

הורשע העיתונאי שדרס את הפסנתרן החרדי

העיתונאי הספרדי חוליו דה לה גווארדיה, שדרס למוות את חיים טוקצ'ינסקי, הורשע בהסדר הטיעון בהריגה בקלות דעת, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בשכרות ונהיגה באור אדום (ארץ)

האם האבלה ליד מיטת בנה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

העיתונאי הספרדי חוליו דה לה גווארדיה שדרס למוות את חיים טוקצ'ינסקי, הורשע היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים, במסגרת הסדר טיעון.

דה לה גווארדיה הורשע בהריגה בקלות דעת, בהפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בשכרות ונהיגה באור אדום. הוא הודה כי נהג כשהוא שיכור, נכנס לצומת באור אדום ודרס את טוקצ'ינסקי.

בכתב האישום נכתב כי "הנאשם גרם במעשיו האסורים למותו של אדם ולא עצר במקום התאונה, או קרוב לו ככל האפשר, כדי לעמוד על תוצאות התאונה ולא הזעיק עזרה. כל זאת עשה הנאשם כשהוא נוהג ברכב בהיותו שיכור, במהירות העולה על המותר ותוך אי ציות לרמזור אדום".

הפרקליטות מבקשת לגזור עליו עונש של 9.5 שנות מאסר בפועל. אמו של חיים, יעל טוקצ'ינסקי אומרת: "כמה שיותר מהר שייכנס מאחורי סורג ובריח יהיה יותר טוב לכולם".

בשיחה עם וואלה! NEWS הוסיפה, "אני מקבלת את ההסדר אבל רוצה שייכנס לתוקפו מה שיותר מהר. צריך לזכור שהאיש הזה בכלל יושב בבית, אז הגיע הזמן שייענש. הסבירו לי בפרקליטות שבגלל העומס הם מעוניינים בעסקה לא פחות ממה שמעוניין בה הנאשם. אני חושבת שהעונש שרצו לסגור איתו קל מדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר