כמיליארד שקל

אושרה עסקת המיזוג החרדית הגדולה: נתיב החסד תרכוש את בר כל

למעט הסתייגות קלה, באשר לחנויות בבני ברק, אישרה רשות התחרות את עסקת המיזוג הענקית בשוק הקמעונאות החרדי, במסגרתה תרכוש הרשת של שמואל אטיאס את זו של מנחם כרמל (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
כרמל ואטיאס, המוכר והקונה (צילום: אורי כהן / באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

רשות התחרות אישרה היום (חמישי) את המיזוג הענק בשוק הקמעונאות החרדי: רכישת רשת 'בר כל' שבבעלות מנחם כרמל על ידי רשת נתיב החסד שבבעלות שמואל אטיאס.

על פי הפרסום בעיתון 'גלובס', שאף חשף את דבר העסקה המתוכננת, עסקת המיזוג נדרשה לאישור הממונה על התחרות, משום שאלו רשתות שיווק חזקות בציבור החרדי, מה שהיה עלול להקשות על המיזוג המדובר, בתנאים שכאלו.

בסופו של דבר דרשו ברשות כי נתיב החסד תוותר על ארבעה סניפים, ורק אז תוכל לרכוש 41 מתוך 45 הסניפים של בר כל - שלושה מהם בבני ברק.

ההערכה בענף הקמעונאות, היא שמחזור המכירות השנתי של נתיב החסד, המונה כ-25 סניפים - בעיקר בערים בערים בני ברק, אשדוד, מודיעין עילית וחיפה - נע בין 200 ל-300 מיליון שקל.

מחזור המכירות השנתי של בר כל, הנמכרת, נע ככל הנראה בין 500 מיליון ל-600 מיליון שקל, ומספר חנויותיה עומד על 48, והן גדולות יותר מאלו של נתיב החסד, הקונה.

בעקבות עסקת המיזוג, שכאמור אושרה היום, צפויה נתיב החסד להכפיל את גודלה ולהגיע למחזור שנתי המתקרב למיליארד שקל - הכולל גם את הפעילות הסיטונאית שלה, המנוהלת תחת השם 'קשת גיבורים'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר