התאונה בערבה

הערכה: אבי הבנות שנהרגו סטה מהנתיב

המשטרה מעריכה כי אבי שתי הבנות שנהרגו היום בכביש הערבה היה זה שנטה מנתיבו והתנגש חזיתית ברכב שמולו. בתאונה נפצעו קשה שלושה אנשים, ועוד שניים קל (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות מד"א)

הטרגדיה בכביש הערבה: שתי ההרוגות בתאונה הבוקר (חמישי), הן מילה שרה בן סימון, בת הכמעט ארבע ואחותה שיראל אסתר, בת השמונה, מתל אביב. הלווייתן צפויה להתקיים בשעה 23:00. משפחת בן סימון עלתה לפני שנה לישראל מצרפת.

על פי הממצאים בשטח, נראה כי אביהן של הילדות, שנהג ברכב האאודי, סטה מנתיבו והתנגש במכונית הטויוטה קורולה שהייתה בנתיב הנגדי. חקירת המשטרה נמשכת ובסופה יתברר סופית מי מהנהגים סטה מנתיבו וגרם לתאונה המחרידה.

משפחת בן סימון הייתה בדרכה לאילת ואילו במכונית הטויוטה נסעו אחמד ויסמין אבו עיסא, בני זוג מתל שבע שסיימו חופשה בת יממה באילת.

סגן ניצב שמעון בוטבול, קצין אגף התנועה במחוז הדרום, אמר כי "אנחנו פועלים לחקור את כל המעורבים, לבדוק מי ביצע את העקיפה. טרם חקרנו את כל המעורבים שכן כל המעורבים הבגירים פצועים. אחד מכלי הרכב סטה".

צוותי מד"א שהוזעקו לזירה בכביש הערבה קבעו את מותן של הילדות במקום, והעניקו טיפול לשאר הנפגעים בתאונה. אביהן של הילדות נפצע באורח בינוני עד קשה, אימן נפצעה באורח קל עד בינוני ואחיהן הפעוט, בן 3, נפצע באורח קל.

ברכב השני, אחמד נפצע באורח קשה מאוד, ויסמין נפצעה באורח קשה. מבית החולים סורוקה נמסר הערב כי אחמד סובל מפגיעה רב מערכתית ועדיין בחדר ניתוח, וכי מצבו לא יציב. עוד נמסר, כי גם יסמין סובלת מפגיעה רב מערכתית. היא נותחה על ידי צוותים מולטי דיסיפלינאריים של כירורגים כלליים, כירורגים של כלי דם ואורטופדים, והועברה ליחידה לטיפול נמרץ כללי.

רענן חכם, פרמדיק מד"א, סיפר: "נסעתי עם משפחתי בדרך חזרה מחופשה באילת. ליד פארן ראיתי את התאונה הקשה, שני כלי רכב שהתנגשו חזיתית. מיד עצרתי וביצעתי סריקה מהירה של הזירה על מנת לאמוד את מצב הפצועים. בסיוע כוח רפואה צבאי שהגיע למקום וכוחות מד"א מהיישובים הסמוכים הענקנו טיפול רפואי לפצועים. לצערי נאלצנו לקבוע את מותן של הילדות אחרי פעולות החייאה מתקדמות וממושכות".

במשטרה אמרו כי "אנו פועלים להגיע לחקר האמת ובשלב זה אנו אוספים ראיות בשטח. במהלך החקירה ייבדקו הסיבות לסטייה של מי מכלי הרכב. אנו מזכירים לציבור שנהיגה בהיסח דעת או עקיפה בדרך מסוכנת יכולה להוביל לתאונה קטלנית. סעו בזהירות ובהתאם לתוואי הדרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר