נתן אשל חשף

ההצעה לסמוטריץ': משפטים בלי וועדת השרים לחקיקה

נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה נתניהו, חשף כי בצלאל סמוטריץ' סירב להצעה להתמנות לשר המשפטים אך ללא ראשות וועדת השרים לחקיקה. סמוטריץ' מכחיש הדיווח (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Hillel Maeir/Flash90)

במהלך המשא ומתן הקואליציוני, הציעו לבצלאל סמוטריץ' את משרד המשפטים, אך ללא ראשות וועדת השרים לענייני חקיקה - כך אמר היום (שלישי) נתן אשל לחדשות 12.

לדברי מקורבו של ראש הממשלה, "דיברנו על זה שראשות ועדת השרים לחקיקה היא קריטית לראש הממשלה, לתפקוד הממשלה כולה - ואנחנו לא יכולים להפקיד את הדבר הזה לחבר שהוא לא מהליכוד".

אשל הוסיף: "זה לא אישי נגד סמוטריץ' ולא קשור לסמוטריץ' בכלל, אלא לפוזיציה שהליכוד רוצה אותה לעצמו".

כשנשאל אם דובר על תיקון חוק החסינות לטובת נתניהו השיב: "לא היה שום סיפור חסינות... שאלתי אותו אגב אם יהיה מוכן לקבל את תיק המשפטים ללא ראשות ועדת החקיקה, והוא אמר לי לא".

"אגב, חוק החסינות בכלל לא עלה במו"מ הקואליציוני, זה המצאה שלא הייתה ולא נבראה. אין כזה נייר, זה לא היה, זה לא נברא, אבל בסדר, התקשורת יכולה להמציא הרבה דברים".

אשל אמר כי "סמוטריץ' הוא אדם ראוי, מכובד, לכל תפקיד, ואם הוא היה בליכוד הוא אולי גם היה מקבל את זה. ליכוד לא נותן את הנכסים האסטרטגיים האלה למפלגות אחרות. ואם הוא נתן את זה בעבר (לשקד) הוא טעה".

סמוטריץ' טען בתגובה לפרסום: "לא היה ולא נברא, לא קיבלתי כל הצעה כזו". אנשיו של סמוטריץ' אמרו כי מדובר בספין שלא ברור למה הוא נועד.

אתמול דווח בחדשות כאן 11 כי אשל אמר לסמוטריץ': "המפתח לגורל המשפטי של נתניהו ומשפחתו בידי שר המשפטים הבא, אין סיכוי שזה יהיה אתה". אשל ומפלגת הליכוד הכחישו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר