כתב אישום

צפו: החשודה פורצת לרכבים וגונבת רכוש

משטרת ישראל עצרה חשודה בגין פריצות לבתים ולרכבים באזור השרון. אתמול הוגשו נגדה כתב אישום ובקשת מעצר • צפו בתיעוד מהתפרצות לרכבים בחניון בעיר נתניה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

לפני כשלושה חודשים, התקבלו מספר תלונות במשטרה על גניבת חפצים מתוך רכבים ובתים. החשודה בגניבות נעצרה, ואתמול הוגש נגדה כתב אישום.

בתאריך 3.3.19, התקבל במשטרת ישראל דיווח על גניבה בחניית בית ברח' אמנון ותמר בגנות הדר. מחקירה של משטרת ישראל התברר כי מהמקום נגנבו ארגז כלי עבודה ובו: ציוד חשמל לרכב, נורות וקאטר. החשודה זוהתה, אותרה ועוכבה לתחנת המשטרה לחקירה, בסיומה שוחררה בערבויות.

למחרת היום התקבלה תלונה בתחנת המשטרה ממנה עולה כי פרצו למתלונן למחסן בביתו ברח' הרימון בנורדיה. עוד התברר כי מהמחסן נגנבו: מסור ג'קסון, מלטשת נייר זכוכית, סבון ומנוע למזגן.

משטרת ישראל פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירועים וכבר ביום 6.6.19 אותרה החשודה וברשותה מספר חפצים אשר קשרו אותה למעשי הגניבה בגנות הדר ובנורדיה.

חקירה מאומצת של החוקרים העלתה כי ביום מעצרה של החשודה, היא פרצה בשעות הבוקר לשני כלי רכב שחנו בחניון תת קרקעי ברח' פינסקר בנתניה.

צפייה במצלמות האבטחה של החניון תיעדו את מעשי ההתפרצות של החשודה לרכבים מהם ניתן לראות כי מרכב אחד החשודה גנבה 2 שלטים ומהרכב הנוסף גנבה: מסמכים, כרטיס אשראי וכסף במזומן.

עוד העלתה החקירה כי החשודה נכנסה לחדר מדרגות ברח' פינסקר בנתניה וגנבה מתוכו חפצי נוי. בהמשך החשודה התפרצה למחסן בבניין.

מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפתח תקווה, וכאמור, אתמול הוגש נגדה כתב אישום המכיל 5 אישומים בעבירות של גניבה, הסגת גבול פלילית, פריצה לבניין, פריצה לרכב וגניבה מרכב.

יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר