באמצעות ממתקים

בעיר חרדית: מנקה פלסטיני חטף ילדה מבי"ס ותקף אותה

חלחלה בקרב ההורים: כתב אישום הוגש נגד ערבי תושב אחד הכפרים על תקיפה חמורה וחטיפה של ילדה בת 7, שהנאשם עבד בבית ספרה כשרת ופיתה אותה באמצעות ממתקים לבוא עימו (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מקרה חמור במיוחד, נחשף הערב (ראשון) באחת הערים החרדיות, כאשר המשטרה חשפה שניהלה חקירה מורכבת במהלך מספר חודשים, בעקבות תלונה על תקיפה בנסיבות מחמירות של ילדה כבת 7.

בתום חקירה מורכבת ומקצועית שבמסגרתה בוצעו פעולות רבות ומגוונות ואיסוף הממצאים נגד הנאשם היום (ראשון) הגישה הפרקליטות הצבאית בבימ"ש הצבאי בעופר כתב אישום חמור נגד הנאשם בגין תקיפה בנסיבות מחמירות, תקיפה וחטיפה.

הנאשם שעבד במוסד חינוכי בעיר והועסק בנקיון ותחזוקה הכיר את הילדה במוסד החינוכי וטיפח עימה קשר בכך שהיה מדבר איתה מעת לעת ונותן לה ממתקים.

באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור שהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה ותוקף אותה בנסיבות מחמירות תוך שהיא בוכה וזועקת לעזרה ורק לאחר שמסיים הנאשם לבצע את זממו משחרר אותה לביתה.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מלווה את משפחתה של הילדה מסר: "מדובר באירוע אכזרי ומזעזע ביותר, כאשר במהלך האירוע נכחו אנשים נוספים שככל הנראה מדובר בעובדים פלסטינים אשר השפילו את הילדה וביזו אותה וסייעו בידי הנאשם. לכאורה מדובר בשנאה מזוקקת של קבוצה של חלאות אשר נהגו נגד כל ערך אנושי רק בשל היות הקורבן יהודיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר