בראיון ל'כיכר'

פרקליט משפחת הילדה שהותקפה: "לא נתנו לה לברוח"

בשיחה ל'כיכר השבת', מתאר הפרקליט המייצג את משפחת הילדה החרדית בת ה-7, שהותקפה ע"י פלסטיני שעבד כשרת בבית ספרה וחטף אותה, את כל מה שמותר לפרסם על האירוע המחריד (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

עו"ד חיים בלייכר, המייצג את משפחתה של הילדה החרדית בת ה-7 שהותקפה באכזריות בידי פלסטיני בעיר חרדית, מתאר בשיחה 'לכיכר השבת' את השתלשלות העניינים בפרשה הקשה, ועונה למספר שאלות הצצות לגביה.

"הנאשם הוא פלסטיני תושב כפר באזור בנימין, שעבד בבית הספר של הילדה ביישוב היהודי", פתח עורך הדין מטעם 'חננו' את דבריו בראיון שהעניק מוקדם יותר היום.

עו"ד בלייכר מספר, כי במהלך עבודתו של הפלסטיני בבית הספר הוא נהג להביא לה סוכריות ולהתנהג אליה בחביבות מופגנת, לשם מטרה אחת, אותה ביצע לבסוף: "החשד הוא, שעובד בית הספר חטף את הילדה בת ה-7 ברכב, לאיזשהו בית באזור, ושם ביצע בה מעשים חמורים".

היו עמו אנשים נוספים?

"לכאורה כן. עוד פלסטינים, אנשים בוגרים, היו לצדו בכל מהלך התקיפה האכזרית. הם השפילו את הילדה, צחקו עליה בקריאות שונות, מחאו כפיים לתוקף וגם עזרו לו לעצור את ניסיונותיה לברוח".

השר לביטחון פנים ארדן: "לחקור את המקרה - כ'לאומני" (צילום: דוברות)

יש כיוון במי מדובר?

"להבנתי, אלו אנשים שנמצאים במגע קבוע, כזה או אחר, עם תושבים באותה עיר. לכן כל כך חשוב לתפוס גם אותם".

הרקע לתקיפה, לדעתך, הוא לאומני או פלילי?

"בהתחלה, כשנודעתי לאירוע, חשבתי שמדובר בעוד מקרה תקיפה. אבל כשהבנתי שהיו שם גם פלסטינים נוספים, שהשפילו את הילדה, הסקתי שזהו מקרה חסר תקדים. זה היה נטו שנאה".

"צריך להבין שאנחנו לא עוסקים באנשים שזקוקים לטיפול נפשי; הרקע היחיד לשיתוף הפעולה שלהם עם התוקף, היא העובדה שהילדה יהודייה. לכן מבחינתם היה מותר לעשות לה הכל. בן אנוש נורמלי לא יכול שלא לעצור אירוע חמור כזה".

עו"ד בלייכר (צילום: חוננו)

פרקליט המשפחה שב ומדגיש: "הלוואי שהמשטרה תצליח לעצור כמה שיותר מהר את השותפים לתקיפה. הם בעיני לא פחות מאשר 'פצצה מתקתקת', משום שכאמור הם כנראה עדיין מסתובבים בעיר הזאת, כנותני שירות לתושבים. ומעבר לכך, די ברור לי שזה לא המקרה היחיד בו הם - והעצור - קשורים".

מה אומר החשוד שנעצר, בחקירתו?

"הוא מכחיש מכל וכל את מה שכתב האישום מייחס לו".

איך המשפחה מצליחה, אם בכלל, להתאושש מהמקרה?

"היא עסוקה בסיוע שיקומי לילדה שלהם, ומעבר לזה אסור לי לפרט אף מילה נוספת", מסיים עו"ד בלייכר את דבריו, בשיחה שהעניק הבוקר ל'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר