התוקף מסתובב חופשי?

תקיפת הילדה: סימני שאלה לגבי מעצרו של מחמוד קטוסה

יממה לאחר הגשת כתב האישום כנגד הערבי החשוד בתקיפת הילדה החרדית בבנימין, עולות שאלות באשר לכתב האישום שהוגש נגדו • ראש אגף החקירות במשטרה מקיים דיון מיוחד וחריג (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

יממה לאחר הגשת כתב האישום כנגד הערבי החשוד בתקיפת הילדה החרדית בבנימין, עולות שאלות באשר לכתב האישום שהוגש נגדו: מחטיפתה בלב שכונה חרדית ועד בדיקת הפוליגרף ומדוע החקירה לא הועברה ליחידה המרכזית.

על פי הדיווח באתר ynet, ראש אגף החקירות, ניצב גדי סיסו, החליט בצעד חריג לטפל בתיק באופן אישי בשל רגישות הנושא וסימני השאלה שהועלו במסגרת הפרשה,

על פי הדיווח, הנחה סיסו את צוות מיוחד של חוקרים לבדוק את התיק והבוקר הוא מקיים דיון מיוחד בנוגע לגבי המעורבים הנוספים שטרם אותרו.

העיתונאי יוסי אלי, כתב המשטרה של חדשות 13, העלה את השאלות בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "תחילה המשטרה חשבה שהתקיפה האכזרית בוצעה בביתו של קאטוסה ואז הגיע מכר שלו למשטרה ואמר: בזמן שאתם חושדים שבוצע המעשה, קטוסה בכלל היה בבית מכרה שלי עשה שם שיפוצים.

"אההה אמרו המשטרה, שם הוא היה? עשה שם שיפוצים? אז נשנה את מיקום העבירה, במקום בבית שלו שם גם עשו חיפוש מאסיבי, נשנה ונגיש כתב אישום על אותו בית".

לדבריו: "לקאטוסה בוצעו שתי בדיקות פוליגרף באחת יצא דובר שקר בשנייה דובר אמת, זה הספיק". אלי הוסיף כי: "וזה כנראה מה שבסוף הוביל את הפרקליטות הצבאית להגיש נגדו כתב אישום: כאשר במסדר זיהוי הראו לילדה את התמונה שלו היא הצביעה עליו.

"בתיק זה אין ראיות פורנזיות כלל. התלונה למשטרה הוגשה שבועיים אחרי המקרה, כשאחרי שהילדה חוזרת הביתה כלל לא מספרת ואין עליה סימנים מחשידים, ורק אחרי תקופה של שבוע מתחילה לפתוח את הסיפור הקשה".

תמיהה נוספת שמעלה יוסי אלי באשר לחטיפת הילדה על ידי הערבי באמצע רחוב חרדי: "המרחק בין בית הספר בו לומדת הילדה וכובד קאטוסה לבין זירת העבירה הוא מרחק של רבע שעה הליכה ברחוב סואן, ישוב חרדי בו קשה שלא לחשוד בפלסטיני בן 47 שאוחז בילדה בכח והיא בוכה (לפי כתב אישום) אז מוזר מאוד כיצד איש לא שם למראה הזה לב".

העיתונאי יהושע (ג'וש) בריינר מעיתון 'הארץ' הוסיף וכתב: "בכתב האישום אין תאריך, אין אפילו שעה בערך של האירוע, אבל בוא נאמר שזה היה בשעת הבוקר-צהריים. המרחק בין ביה"ס לבית בו בוצעה התקיפה הוא לכל הפחות כמה מאות מטרים. פלסטיני באמצע ישוב חרדי גורר איתו (לפי כתב האישום "מושך") ילדה בת 7 שבוכה ואפילו מפיל אותה לארץ, ואף אחד לא שם לב?".

לדבריו: "מדוע תיק כל כך חמור לא נחקר ביחידה המרכזית של מחוז ש"י אלא בתחנת מודיעין עילית, שבכל הכבוד איננה יחידת עילית?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר