משפיעים בחו"ל

ידידיה וסיוון רהב מאיר יצאו לשנת שליחות

הזוג התקשורתי המצליח יצאו לשנת שליחות בארה"ב בה יתגוררו בניו יורק ויערכו סבבי הרצאות בכל צפון אמריקה. השניים צפויים להמשיך בעיסוקיהם הרגילים במקביל (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות תנועת המזרחי)

וג אנשי התקשורת הישראלים, ידידיה וסיון רהב-מאיר, ייצאו בשנה הקרובה לשליחות בארצות הברית מטעם תנועת 'המזרחי' העולמית. משפחת מאיר תגור החל מחודש אב (אוגוסט) הקרוב בניו-יורק, ותפעל שם וגם בכל רחבי צפון אמריקה. זאת בעקבות ביקוש שיא בקרב יהודי התפוצות להרצאות של השניים.

השיעור השבועי הפופולארי של סיון רהב-מאיר יעבור גם הוא לארצות הברית, ויימסר ב"ישיבה יוניברסיטי", בעברית וגם באנגלית, בשידור חי לכל העולם.

"מתרגשת לספר: אנחנו יוצאים לשנת שליחות בארצות הברית, בעזרת השם" כתבה סיוון רהב מאיר בדף הפייסבוק הפופולרי שלה.

"ועכשיו הסבר למשפט המפתיע הזה. לאחרונה, בכל כמה שבועות, אני טסה לארצות הברית לסבב הרצאות. השיעור השבועי – יוזמה ירושלמית מקומית – גדל והתפתח והוזמן בתקופה האחרונה ללוס אנג'לס, וושינגטון, ניו-יורק, אטלנטה, בולטימור, פילדלפיה, ניו ג'רזי ועוד ועוד. פגשתי אלפים. החל מישראלים שגרים שם ועד יהודים שחיים באמריקה כבר חמישה דורות. בכל פעם מחדש הרגשתי כמה זה חשוב. כמה הסיפור שלנו הוא משותף, לא רק ישראלי אלא גלובלי. אבל כל מסע כזה כאילו נקטע באמצע – מול פנייה של עוד בית ספר או קמפוס או קהילה, כי צריך לחזור לארץ" מספרת מאיר.

"לאחרונה ארגון "המזרחי העולמי", בראשות הרב דורון פרץ, הציע לנו לצאת לשנת שליחות שלמה: לגור שם כשליחים שלהם, ללמד, לפגוש, להרצות, לדבר. זו הצעה מאתגרת, מפחידה ומלהיבה. התלבטנו, התייעצנו והסכמנו. בהתרגשות רבה ובתפילה להצליח במשימה", כותבת אשת התקשורת שהוגדרה כמשפיעה ביותר בישראל.

"אנחנו מקווים לפעול שם רבות, אבל להמשיך גם משם בעיסוקים ובמקומות העבודה האהובים שלנו (מ"החלק היומי" ועד לטלוויזיה ולתכנית בגלי צה"ל). אנחנו לא מתנתקים, חלילה, רק מתחברים לעוד אנשים. לאחים שאנחנו עדיין לא מכירים", הסבירה מאיר.

"רגע, ומה עם "היכל שלמה"? ובכן, השיעור השבועי עובר דירה. אני מתרגשת לספר שהוא יתקיים מעתה בבית חדש: ה-Yeshiva University. השיעור יימסר גם בעברית וגם באנגלית, בקולג' שטרן במנהטן, וכמובן שנמשיך לשדר אותו משם בשידור חי (אל דאגה, כולל ה"מזל-טובים" בהתחלה...). אני כותבת את הטקסט הזה, עושה בראש רשימות של משימות ואריזות, ולמרות שיש עוד כחודשיים, כבר מתחילה להתגעגע" כתבה רהב מאיר שצפויה על פי הדיווחים לחזור לארץ גם למשדר הבחירות המתקרבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר