השליחות של אח רפואי אקדמי אל מול התנדבות בארגוני הצלה

יו"ר 'הצלה', בוגר המסלול לאח אקדמי במכללת מבחר החרדית, אומר - "השליחות של אח רפואי אקדמי העוסק בהצלת חיים ומתפרנס מזה, שווה להתנדבות בארגוני הצלה" (חרדים, שיווקי)

(צילום: יח"צ)

"אמנם המתנדב בהצלת נפשות בוודאי זוכה לעולם הבא על מעשיו, אך לעוסק בתפקיד הרפואה בשכר יש גם עולם הבא וגם עולם הזה... כך שהוא גם זוכה לעסוק בחסד ובשליחות אמיתית וגם נהנה ומתוגמל על כך".

"רק היום קיבלתי טלפון מאב נרגש שביתו התינוקת הגיעה בשבוע שעבר למיון מעיני הישועה, עם קוצר נשימה חריג ומסוכן, בדיוק בזמן המשמרת שלי. האב נשנק בטלפון מדמעות של שמחה וסיפר כי היום הילדה יצאה מטיפול נמרץ ובזכות טיפול מציל חיים מהיר ומקצועי – יצאה מכלל סכנה ללא פגע ב"ה!"

מה שהיה בעבר תופעת יחיד כמעט חריגה, הופך היום לתופעה מבורכת שהולכת וגדלה: יותר ויותר גברים מהמגזר החרדי עובדים כאחים אקדמיים במחלקות המובחרות בבתי החולים בארץ.

מה גרם להתעוררות החרדית ולתמורות החשובות בענף הבריאות דווקא בשנים האחרונות?

המסלול לאח אקדמי במבחר - מכללת בני ברק החרדית, שנפתח לפני כ-6 שנים, פתח את האפשרות הבלעדית לגברים יר"ש ללמוד ולהתקדם לקריירה במקצוע רפואי, בלי להתפשר בדרך על הערכים. בוגרי המסלול הראשון והשני מקדשים שם שמיים בפועלם בבתי החולים השונים בארץ ועובדים במקצוע מאתגר ומציל חיים, לצד משכורת מתגמלת.

מקצוע הסיעוד מאפשר עבודה בטוחה לצד תנאי העסקה גמישים, יחד עם יכולת השתכרות גבוהה ואפשרויות קידום מגוונות. עם התפתחות הרפואה המודרנית, חלו גם שינויים בהגדרות התפקיד של האח/ות האקדמי. המעורבות בפעולות מצילות חיים הולכת וגדלה, האח האקדמי פועל במצבי חרום לצד הרופאים וקובע בהחלטותיו את איכות החיים העתידית של המטופל. האח האקדמי עובד בסביבה טכנולוגית מתקדמת ולוקח חלק באתגרי העתיד של מערכות הבריאות בארץ ובעולם. אלו רק חלק מיתרונות המקצוע, שהינו אחד מהמקצועות המבוקשים ביותר.

בימים אלו, עשרות גברים חרדים שבחרו להציל חיים כדרך חיים - תופסים את מקומם במסלול השלישי לתואר ראשון בסיעוד – אח אקדמי – שייפתח בשנה"ל הבאה במכללת מבחר.

אם אתם רואים את עצמכם מתאימים, הקליקו כאן>>

או התקשרו: 03-5785030

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר