'ישי ורבינא בכיכר'

שר הכלכלה, שכן הילדה שהותקפה, חסימות בי-ם והפאנל

שר הכלכלה אלי כהן על ליברמן ועל הפרדה במקומות עבודה; עורך דין נתן רוזנבלט, השכן של הילדה שהותקפה באלימות; מנכ"ל מוריה על חסימת הכניסה לבירה - וצלם 'כיכר' על 'חתונת הקטינים' (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא. .

אורחים באולפן

שר הכלכלה אלי כהן, בראיון בו הוא תוקף את יו"ר 'ישראל ביתנו', תומך בשינויים בחוק הגיוס ומאמין שצריך לאפשר לנשים חרדיות ללמוד ולעבוד בהפרדה מגברים.

עו"ד נתן רוזנבלט, שכן של הילדה שהותקפה באכזריות בעיר החרדית בבנימין, מדבר על ההלם ביישוב, על הזעם של המשפחה נגד אנשי הימין הקיצוני וכלי התקשורת ומתייחס לטענות נגד בית הספר.

מ"מ מנכ"ל חברת 'מוריה' יואל אבן מסביר על ההיערכות לקראת חסימת הצירים המרכזיים בירושלים בעוד שלושה שבועות; הצירים שייסגרו, הפקקים, מתחם הבנייה ופקקי הענק.

צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג על 'חתונת הקטינים' שתיעד השבוע במאה שערים, על העבודה השוטפת לצד הגורמים הקיצוניים במקביל למשטרה ועל הסדרה 'מחוז ירושלים' שהכעיסה אותו.

פאנל הפרשנים

העיתונאים משה גלסנר ורונן כץ (קול ברמה) על המכתב של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני נגד אירוח ח"כ עומר ינקלביץ' בסמינר החרדי בתל אביב, על הנתק בין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לבין יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן ועל ההיערכות לבחירות.

פרק המגזין

'כיכר השבת' מציג: "לא מתנערים" - סדרה חדשה במסגרת הפרויקט שלנו 'חנוך לנוער'. חנני ברייטקופף ויוחנן בלייך יצללו לתוך סוגיית הנשירה על כל המורכבויות שבה, ישוחחו עם אנשי חינוך, הורים וגם עם בני הנוער עצמם, וינסו להבין האם יש נוסחה לטיפול באחת התופעות הכאובות ביותר של המגזר החרדי.

בפרק הראשון - כל הנתונים על היקף התופעה.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגישים ישי כהן ואבי רבינא את חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר