השר אלי כהן

"ליברמן מזגזג, היה שותף לדילים עם החרדים"

תוקף בחריפות את יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן; בעד הפרדה בין גברים לנשים באקדמיה ובשוק התעסוקה ומסביר את החיבור עם 'הליכוד' • השר אלי כהן באולפן • צפו (חדשות)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

שר הכלכלה אלי כהן (כולנו, הליכוד) התארח באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' ויצא במתקפה חריפה נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, שלבריו העדיף אינטרס אישי על פני טובת המדינה.

כותרות הראיון עם השר אלי כהן:

אביגדור ליברמן: "אנחנו הולכים לבחירות על רקע אישי. ליברמן מזגזג. הוא היה שותף לדיל להריץ את משה ליאון בירושלים ושם הוא היה עם החרדים. במהלך המו"מ הוא דרש מיליארדי שקלים ופתאום הוא חושש מהגירעון. טובת המדינה לא לנגד עיניו.

"ליברמן שם שיקולים אישיים לפני טובת המדינה. העם בא ואמר את דברו. 65 מנדטים היו חלק מגוש הימין. הייתה הכרעה דמוקרטית וברורה. אבל ליברמן גרר אותנו לבחירות מיותרות".

הפרדה בין גברים לנשים: "אני איש מסורתי. מאנשים יודעים לחיות יחד כמה מגזרים. אני בתור שר הכלכלה עובד לשלב את האוכלוסייה החרדית. אפשר לחיות יחד, מחלוקות בתוך מפלגות קיימות.

"צריך לשלב את החרדים. יש עליה בגיוס חרדים לצבא. ונשים שמשתתפות בעבודה. הדרך היא באמצעות שותפות ולא באמצעות שיסוי. ליברמן עושה את מהלכיו רק ממניעים פוליטיים".

חוק הגיוס: "כתוצאה מהמו"מ עם ליברמן יש הסכמה שיעדי הגיוס ייקבעו בממשלה. אנחנו תומכים במהלך הזה. על כזה דבר הולכים לבחירות? ליברמן אמר לפני הבחירות אני תומך בנתניהו והפיל ממשלת ימין. הוא תמך בממשלת אחדות כי גנץ פוסל את נתניהו.

"האוכלוסייה החרדית היא פוטנציאל חשוב מאוד לקידום הכלכלה וקידום הצמיחה. יועץ משפטי הוא יועץ והשרים הם אלו שיחליטו. כך גם בנושאי ההפרדה – ההחלטה היא שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר