לראשונה, בקולו

הנאשם בתקיפת הילדה החרדית: בוכה וצורח "אני נקי"

מחמוד קטוסה, החשוד במעשים החמורים שמזעזעים מדינה שלימה - חטיפתה של ילדה חרדית מבית הספר ותקיפתה האכזרית - מדבר לראשונה בקולו, מתוך בית המעצר • כל ההתפתחויות בפרשה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בסיון תשע"ט | 24.06.19
הנאשם מדבר בקולו, לראשונה מאז פרוץ הפרשה (צילום: באדיבות כאן חדשות, כאן 11)

מוחמד קטוסה, תושב הכפר דיר קדיס החשוד בחטיפת ילדה חרדית בת 7 מבית ספרה, ותקיפתה האכזרית, יובא מחר בשעה 09:00 בבוקר לדיון גורלי בבית המשפט הצבאי, חלקו בפומבי, בו יוכרע אם לבטל את כתב האישום נגדו.

בהקלטה שבוצעה בתוך בית המעצר בו הוא שוהה, נשמע הנאשם כשהוא הודף כל כתב האישום שהוגש נגדו בפרשה המסעירה.

"אני אדם נקי", אומר קטוסה, בהקלטה שנחשפה ב'כאן 11'. "אתם יכולים לשאול עלי איפה שאתם רוצים, מה שאתם רוצים. אני את האשמה הזאת לא יכול לשאת. אני אדם שנגרם לו עוול".

קטוסה הוסיף: "קרוב לחודשיים אני בוכה וצורח: אני אדם שנגרם לו עוול. אמרתי למשטרה שאני בן אדם, יש לי משפחה, יש לי בן ושלוש בנות".

"תדמיינו מה הן התחושות של הבת שלי", התייפח החשוד במעשים החמורים והמזעזעים.

בתוך כך, יממה לפני ההחלטה הסופית אם לבטל את כתב האישום החמור או להותיר אותו על כנו, מתברר כי אמש נחקר שוב עד האופי שמסר אליבי אודות הבית בפרשת התקיפה, כמו גם האישה בביתה לכאורה היתה לצד קטוסה בזמן בו נטען כי המעשה אירע - ושניהם אוששו פעם נוספת את גרסתו. לפי הדיווח ב'חדשות 13', אם לא תהיה התפתחות דרמטית בפרשה, האישום נגד קטוסה צפוי להתבטל מחר.

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

במקביל, מדווחים פרטים חדשים וקשים מהאירוע שמטלטל את המדינה בכלל ואת הציבור החרדי בפרט. מתברר, כך לפי כתב הפלילים יוסי אלי, כי הילדה ואמה טענו בעדותן שהתוקף לא הסתפק במעשיו הקשים, אלא אף צילם אותם.

כמו כן, נודע כי כבר לפני כחודשיים העידה אם הילדה את הדברים הבאים: "בתי סיפרה לי שהתוקף קורא לה בשם של ילדה אחרת, שדומה לה". לפי 'כאן 11', מאז, משום מה, עדיין לא נגבתה עדות מהילדה המדוברת, ששמה ידוע למשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר