הגרלת בונוס

הלילה בחצות: הגרלת ה-100 של איחוד הצלה

במסגרת פרויקט 'דירה ברגע' תתקיים הלילה בחצות הגרלת בונוס מיוחדת על 100 פרסים יקרי ערך, בין כל המשתתפים בהגרלה על דירת 3 חדרים ברמת גבעת זאב, בחסות Kass Group (שיווקי)

(צילום: יח"צ)

הלילה (שלישי) בחצות - 'הגרלת ה-100' של איחוד הצלה, כל המצטרפים להגרלת דירה ברגע עד השעה בשעה 24:00, יזכו להשתתף בהגרלה על 100 פרסים שנתרמו על ידי החברות המבילות במשק, כאות הזדהות עם ארגון איחוד הצלה. בהגרלה כמובן ישתתפו גם כל אותם אלו שהצטרפו להגרלה עד היום.

בימים האחרונים בעקבות בקשות של הציבור על כך שזמן ההמתנה במרכז מכירת הכרטיסים של 'דירה ברגע' מטעם ארגון איחוד הצלה ארוך, תוגבר המוקד, בראיון בלעדי שנתן לנו מנהל המרכז הטלפוני מטעם איחוד הצלה, הוא מסביר את הסיבה לתקלה. "ההיענות של הציבור הייתה מדהימה, אנחנו כבר מנוסים בקמפיינים כאלה, זאת השנה החמישית ברציפות, אבל כזה קמפיין עדיין לא היה לנו שמהרגע הראשון היענות של הציבור פשוט היתה מדהימה"

"נתנו לאנשים את האופציה לקנות כרטיסים באיטרנט, אבל הם מתעקשים להתקשר, כדי לקנות כרטיס וגם כדי להגיד לנו מילה טובה על כל העבודה הקשה" מסביר מנהל המוקד הטלפוני במוקד מכירת הכרטיסים של 'איחוד הצלה' בחיוך.

בחודש וחצי האחרונים, נמצא ארגון 'איחוד הצלה' בעיצומו של קמפיין גיוס תרומות אינטסיבי בעל קונספט יחודי שעוד לא נראה כמהו - 'דירה ברגע' - בין כל קוני הכרטיסים להשתתפות בהגרלה, תוגרל דירה שלושה חדרים בשווי 1,600,000 בשכונת רמת גבעת זאב (הסמוכה לשכונת רמות) בירושלים, שנתרמה על ידי חברת Kass Group, כאות הערכה של החברה לארגון ולפעילות הקודש אותו הוא מבצע.

כזכור הקמפיין התחיל לפי כחודש וחצי שבמהלכו, הופץ מגזין יוקרתי עם המפרט היוקרתי של הדירה ושל כל שאר הפרסים שיוגרלו בין המשתפים והייוה את יריית הפתיחה של הקמפיין שהפתיע את הציבור החרדי והביא לעמוס אדיר במרכז הטלפוני.

לאחר תגבור המערך הטלפוני וכפיצוי לכל אלו שלא קיבלו מענה בימים האחרונים, החליטו מארגני הקמפיין להוסיף הגרלה יחודית - הגרלת ה-100 - לכל משתתפי הקמפיין ולכל אלו שיקנו כרטיסים עד תאריך כ"ב סיון (25/6 למנינם) בשעה 24:00, שבהלכה יוגרלו 100 פרסים שנתרמו על ידי החברות המובילות במשק, שנחשפו לקמפיין והחליטו שם הם רוצים להראות את הערכתם לארגון המופלא הזה, שזוכה לאהדה מכל קצוות הקשת בציבור הישראלי.

לשאלתנו "האם בשנה הבאה גם תתקים הגרלה על דירה?" ענו לנו מארגני בחיוך הקמפיין: "בציבור החרדי רגילים כל שנה שאנחנו מפתיעים מחדש, תהיו בטוחים שגם שנה הבאה נפתיע, אבל כרגע אנחנו מתעסקים בקמפיין הנוכחי".
המזדרזים להצטרף היום מרוויחים בגדול, אז נצלו גם אתם את ההזדמנות, והצטרפו ממש עכשיו בכתובת ca.1221.org.il או במוקד הארצי שמספרו 5935*

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר