מהלך מתוכנן?

רמת גן: נדחתה ההצבעה על תחבורה ציבורית בשבת

במשך ארבע שעות דנו חברי מועצת עיריית רמת גן בהצעה להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, אך ברגע האחרון - בשל השעה המאוחרת, ההצבעה נדחתה. צפו בסערה (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מתך השידור החי בפייסבוק של עיריית רמת גן)

הסערה המתחוללת בשבוע האחרון סביב הפעלת תחבורה ציבורית בשבת בעיר רמת גן, בהובלת ראש העיר כרמל שאמה הכהן, הגיעה אמש (שלישי) לישיבת מועצת העיר, אך ראש העיר נחל מפלה וההצעה לא עלתה להצבעה בישיבה.

בישיבה שהחלה בשעה 18:00 בערב ונמשכה כארבע שעות תוכננה להיערך ההצבעה על הפעלת תחבורה ציבורית בשבת.

בחלקה האחרון של הישיבה החלו הנאומים של חברי המועצה. לקראת השעה 22:00, זמן סיומה של הישיבה, החל לדבר נציג ש"ס עו"ד מנחם דוד, החבר בקואליציה של כרמל שאמה כאשר לפניו דיברו נציגים מהבית היהודי.

אלא, שבעקבות כך שהנציגים האריכו בדבריהם, הגיע זמן סיום הישיבה והתבקשו החברים להצביע על הארכת הישיבה על מנת שיוכלו להצביע על ההצעה להפעיל תחבורה ציבורית בשבת.

אלא שהצעה שכזו, צריכה על פי חוק רוב של 75% מחברי המועצה. הרוב הנדרש לא הושג. 11 הצביעו בעד הארכת ישיבת המועצה, ו-3 הצביעו נגד. מה שהביא לסיום הישיבה. החברים החליטו כי ההצבעה על התחבורה הציבורית בשבת, תעלה לישיבת המועצה שתיערך בעוד כשבוע.

יצוין, כי נציג ש"ס סגרה"ע מנחם דוד הודיע כי לא יפרוש מהקואליציה לאחר שלכרמל שאמה יש את הרוב הנדרש להעביר את ההצעה בלעדיו. לדברי מנחם דוד, "אין תועלת בפרישה מהקואליציה, כאשר מבפנים אנו עסוקים בלהביא תקציבים לנושאים מהותיים לדת וליהדות ברמת גן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר