כתב אישום

זייפו כרטיסי אשראי, גנבו מבעליהם ונתפסו

לאחר חקירה סמויה עצרה המשטרה שני חשודים השייכים לכנופייה בינלאומית שביצעו זיופים והונאות של כרטיסי אשראי. היום יוגשו נגדם כתבי אישום בבימ"ש השלום בת"א (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הבוקר (רביעי), הותר לפרסום, כי בעקבות מספר דיווחים שהתקבלו במשטרה אודות חשד לזיופים של כרטיסי אשראי ומשיכות כספים, פתחה המשטרה בפעילות חקירה סמויה שסיומה הובילה למעצרם כאמור בשבוע שעבר של שני חשודים עיקריים, מעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט והבוקר צפויים ביחידת התביעות של משטרת ישראל להגיש נגדם כתבי אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים בגין זיוף כרטיסי אשראי הונאה בכרטיסי חיוב וקבלת דבר במרמה.

על פי החשד, נהגו החשודים להתקין ציוד זיוף על שפתי הכספומטים וכן מצלמת וידאו שתצליח לתעד את הקשת הקוד הסודי, בכך העתיקו על פי החשד את נתוני כרטיס האשראי על גבי כרטיסים שונים מסוגים שונים ששוכפלו כעת ככרטיס אשראי לכל דבר.

החשודים נעצרו בתחילת שבוע שעבר ברכבם רגע אחרי שניסו למשוך כספים בקריית אונו שם נתפסו עשרות כרטיסים החשודים כמזוייפים ועשרות אלפי שקלים במזומן.

כאמור, החשודים (63 ת"א, 54 חולון) נעצרו ומעצרם הוארך מעת לעת, בעוד זמן קצר היום, תגיש המשטרה באמצעות יחידת התביעות של מחוז ת"א כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים של שני החשודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר