"הדרת חרדים"

שוב סערה באשדוד: פסטיבל והופעות רחוב

לאחר פסטיבל הפריצות העירוני שהסעיר לפני כחודש את אשדוד החרדית, היום (חמישי) מקיימת העירייה שוב פסטיבל והופעת רחוב במרכז המסחרי של השכונה המתחרדת (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לאחר פסטיבל הפריצות העירוני שהסעיר לפני כחודש את אשדוד החרדית, היום (חמישי) מקיימת העירייה שוב פסטיבל והופעת רחוב במרכז המסחרי של השכונה המתחרדת.

הופעות הרחוב מתקיימות במסגרת פסטיבל ענק שנערך בכל רחבי העיר על ידי החברה העירונית לתרבות, ובמסגרתו יתקיימו היום מופעי זמר גם באזור בו מתגוררות מאות משפחות חרדיות.

מדובר בשתי הופעות רחוב, שהראשונה שבהן התקיימה הבוקר בשעה 11:00 והשנייה תתקיים בשעה 17:30 אחר הצהריים. לדברי התושבים החרדים, המיקום המרכזי שנבחר לעריכת המופעים - המרכז המסחרי בשכונה - גורם לפגיעה קשה בהם וברגשותיהם.

"רק לפני כחודש היה לנו פה פסטיבל פריצות שבסוף עוד העבירו אותו מהמרכז המסחרי ליד בית הכנסת", אומר אחד מהם ל'כיכר השבת', "הבנו שהייתה איזו הסכמה שמדובר בשגגה והדברים לא יחזרו על עצמם, והנה אנחנו שוב עם פסטיבל עירוני שימשוך קהל מעורב לשירה והכל מול הבתים שלנו, בשביל מה צריך לעשות את זה דווקא כאן? יש למישהו עניין לתקוע לנו אצבע בעין?".

התושב החרדי מוסיף ומסביר: "הרי אנחנו נזהרים לא להפריע פה לאף אחד, אין פה חסימת כבישים בשבתות ודברים מהסוג הזה, הכל רגוע, ומה כבר ביקשנו, שלא יכפו עלינו לראות ולשמוע דברים שנוגדים את אורח חיינו, זו בקשה חריגה?".

אם לא די בכך, פעילי צניעות באשדוד מוסיפים כי ישנו מפגע נוסף וחמור במסגרת התכנית העירונית היום, שכוללת הופעת זמרים ונגנים שיעלו באקראי על אוטובוסים בתחבורה הציבורית ברחבי העיר כדי לנגן ולשיר יחד עם הנוסעים.

"במצב כזה החרדים באשדוד לא יוכלו לנסוע היום בתחבורה הציבורית, זו הדרת חרדים במלוא מובן המילה", אומר אחד הפעילים ל"כיכר השבת".

מעיריית אשדוד לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר