ערב היום הגורלי

רון קובי: "החרדים רוצים לכבוש את טבריה"

ראש עיריית טבריה רון קובי צפוי מחר ליפול שוב עם דחיית התקציב בישיבת המועצה, ולהכשיר בכך את מינוי 'הוועדה הקרואה', במקומו. בינתיים, הוא ממשיך להסית בבוטות (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רון קובי (צילום: David Cohen/Flash90)

מחר, ה-30.6, חל המועד החוקי האחרון בו יכולים ראשי הערים שנבחרו בבחירות המוניציפליות האחרונות לאשר את התקציב העירוני, ולא - תמונה להן ועדה קרואה.

כזכור, ראש העיר שלא הצליח להעביר תקציב, הוא רון קובי הטברייני, שמחר יכנס לשם כך ישיבת מועצה, בפעם הרביעית, בניסיון אחרון לאשר את התקציב.

חבר האופוזיציה רפאל טרבלסי צפוי להציע לראש העיר להעביר את תפקיד ראש העיר לחברת סיעתו מירי אזולאי, שלדבריו תצליח להעביר את התקציב בתמיכת חברי האופוזיציה. קובי מצידו צפוי כמובן לדחות את ההצעה - וכך להביא לוועדה קרואה.

בשידור חי בפייסבוק שערך היום (שבת), כדרכו, אמר ראש העיר טבריה: "טבריה פתוחה בשבת: אוטובוסים בשבת, מרכולים בשבת... מחר יש לנו ישיבת מועצת עיר, שמנסים לפרק את המועצה, לשלוח אותה הביתה".

"ומי מנסה לעשות את זה?", תקף קובי, "אריה דרעי!... חברי האופוזיציה לא רוצים להעביר תקציב. רוצים שימוע לראש העיר והדחה, כדי לכבוש את העיר ולהפוך אותה חזרה לעיר חרדית. אז זהו, שזה לא יקרה. ואם זה יקרה, נדיח את דרעי מהכנסת".

הכישלון הקודם בהצבעת התקציב (צילום: מתוך הפייסבוק של עיריית טבריה)

קובי המשיך בלהט: "כולם באים לטבריה: הים, השמש והחופים. אנחנו בבורה בורה... כל מי שרוצה להרוס את טבריה - לא ניתן להם! טבריה לא תחזור אחורה לימי החושך! הכל פה יהיה פתוח בשבת, בחגים ובעיר. אני מזמין את כולם".

"'הימין החילוני' (שם מפלגתו החדשה, בבחירות הכלליות. י.כ) לא עוצר רק בטבריה. מפה - נסלק את אריה דרעי מהשלטון", סיים רון קובי את דבריו, ערב ישיבת המועצה הגורלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר