תקיפה נרחבת

דיווח: ישראל תקפה מטרות צבאיות בסוריה; ארבעה נהרגו

מתקפת טילים נרחבת הלילה על סוריה - כך על פי הדיווחים. טילים שוגרו ע"י מטוסי קרב וספינות חיל הים, נגד לפחות 10 מטרות צבאיות, של אסד, איראן וחיזבאללה. 4 נהרגו ו-21 נפצעו (צבא וביטחון)

(צילום: סאנא, סוכנות הידיעות הערבית הסורית)

מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי וספינות חיל הים תקפו הלילה (שני) לפחות עשרה יעדים צבאיים של משטר אסד, איראן וחיזבאללה - בסוריה, כך על פי הדיווחים במדינה. לפי הדיווחים בטלוויזיה הסורית, ארבעה אזרחים נהרגו בתקיפה - בהם תינוק בן כמה חודשים.

משרד ההגנה הסורית דיווח כי מערכות ההגנה האווירית של סוריה פעלו נגד טילים ששוגרו על-ידי מטוסי קרב ישראלים לעבר אתרים צבאיים בחומס ובדמשק. עוד דווח כי נזק נגרם לכמה בניינים אזרחיים כתוצאה מההדף וכי בתקיפה נפצעו 21 בני אדם.

ארגון האופוזיציה, 'מרכז המעקב הסורי אחר זכויות אדם', דיווח כי התקיפות בוצעו נגד יעדים בחומס ובדמשק, ובין היתר הותקף גם המרכז למחקרים ופיתוחים מדעיים בג'ומראיא. עוד דווח כי גם אתרים של החיזבאללה בהרי קלמון הסמוכים לגבול לסנון-סוריה, נפגעו.

'המרכז' דיווח עוד כי כתוצאה מתקיפת מחסני אמל"ח פצרו שריפות גדולות וכי בתקיפה בחומס נפגעו איראנים ואנשי חיזבאללה.

באתר "אל-מיאדין" הלבנוני דיווחו כי אחד היעדים היה ב"אל כיסווה", בו ממוקמים לפי דיווחים זרים מחסנים איראנים. יציון כי לפי הדיווחים האתר הותקף בעבר כמה פעמים.

חברת ISI פרסמה אתמול צילומי לווין החושפים הצבת משגר רביעי של טילי נ"מ S-300 מתוצרת רוסיה באזור מסיאף שבסוריה. עד כה היה ידוע על שלושה משגרים וכעת נחשף הרביעי שהחובא תחת הסוואה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר