מסר מאיים

הנשיא דונלד טראמפ: "איראן משחקת באש"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס הלילה להצהרות איראן על הפרת ההסכם מול מדינות אירופה ואמר: "איראן משחקת באש", ופרגן ל'חבר' החדש מצפון קוריאה (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הנשיא טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס הלילה (שלישי) להצרות איראן על הפרת ההסכם מול מדינות אירופה ואמר: "איראן משחקת באש", ופרגן ל'חבר' החדש מצפון קוריאה.

במהלך נאום בבית הלבן, נשאל טראמפ האם יש לו מסר לאיראן, והשיב: "היא משחקת באש". היועץ לביטחון לאומי ג'ון בולטון הוסיף: "אין סיבה לאיראן להגדיל את מאגר האורניום המועשר שברשותה אלא אם היא רוצה לייצר נשק גרעיני".

שעות לאחר מכן, בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, התייחס הנשיא טראמפ לפגישתו עם שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און ואמר כי "הייתה פגישה נהדרת". לדבריו: "בינתיים הצוותים שלנו ייפגשו כדי לעבוד על פתרונות לבעיות בינינו. אין מה למהר. אני בטוח שבסופו של דבר נגיע לפתרון".

כזכור, אמש התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לגרעין האיראני ואמר: "היום הודיעה איראן שהיא מפרה התחייבות מפורשת שלה, כשהיא חצתה את רף 300 ק"ג בהעשרת אורניום. איראן מתקדמת בצעד משמעותי לייצור נשק גרעיני".

לדבריו: "כשחשפנו את ארכיון הגרעין הסודי של איראן, הוכחנו שכל הסכם הגרעין עם איראן בנוי על שקר אחד גדול. עכשיו אפילו איראן מודה בכך. בקרוב ייחשפו עוד הוכחות שאיראן שיקרה כל הזמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר