מרגש

אחיו של הרב נחמיה לביא הי"ד תרם כליה לזכרו

איתן לביא, אחיו של הרב נחמיה לביא הי"ד, תרם היום כליה לזכרו ולעילוי נשמתו של אחיו, שכזכור מסר את נפשו כדי להגן על יהודים שהותקפו בידי מחבל רצחני בעיר העתיקה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרב נחמיה לביא הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

ארבע שנים אחר הרצח הנורא של הרב נחמיה לביא הי"ד בפיגוע בעיר העתיקה בירושלים, פיגוע בו גם נרצח אהרון בניטה הי"ד, תרם אחיו של הרב לביא, איתן, כליה לזכרו ולעילוי נשמתו של אחיו הקדוש.

הכליה שתרם איתן לביא, תשמש לניתוח השתלת כליה שיבוצע במרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה.

מייסד ויו"ר ארגון 'מתנת חיים', הרב ישעיהו הבר, קרא לציבור להתפלל לרפואתו של איתן והמנותחת, שתזכה בכליה לצד שישה אנשים נוספים שזכו לתרומת כליה באמצעות הארגון. "חג הסוכות, לפני 4 שנים, זוג ושני ילדים צועדים בעיר העתיקה כשלפתע מתנפל עליהם מחבל ורוצח את האבא ומנסה לפגוע גם באימא ובילדים, הרב נחמיה לביא הי"ד המתגורר בסמוך, ממהר מביתו ומציל את האישה והילדים, אך נפגע בעצמו, לזכרו של הקדוש הרב נחמיה לביא הי"ד, תורם היום איתן אחיו כליה" אמר.

עוד סיפר, כי "איתן הוא תורם יקר, אב למשפחה ברוכה, תושב בנימין, העוסק בניהול, אשר תרומתו מוקדשת לזכרו ולעילוי נשמתו של אחיו שמסר נפשו על קדושת ה'. תרומתו תהיה לחולה תושבת קיבוץ בצפון, אשר גם אחיה הושתל במתנת חיים לפני כשנתיים".

"נא תפילותיכם להצלחתם ולרפואתם השלימה של החולה ורד בת שמחה, והתורם היקר איתן בן תירצה רחל", קרא הרב הבר.

זירת הפיגוע המחריד (צילום: מתוך פייסבוק)

כזכור, הרב נחמיה לביא הי"ד ששימש כרב בישיבת 'עטרת כהנים' והתגורר שנים ארוכות בעיר העתיקה, שמע את צרחות האימה של אודל בניטה, אשתו של אהרון בניטה שנדקר למוות בעיר העתיקה בעת שהיו בדרכם לכותל המערבי. בניטה נפצעה באורח קשה בפיגוע והשתקמה בנס. הרב לביא ירד מביתו כשהוא חמוש אך המחבל תקף אותו מאחור, רצח אותו וחטף את נשקו בו ירה בהמשך בשוטרים שהיו במקום והם אלו שנטרלו אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר