מח"ש הודיעה

חקירת מות סלמון טקה: בוצע שחזור בזירה

בזירה שבה נורה הצעיר, בן לעדה האתיופית על ידי שוטר, נמצאו מספר ממצאים - כך מעדכנת המחלקה לחקירות שוטרים. הקצין היורה נחקר באזהרה וחקירתו נמשכת (בארץ)

ההלוויה, היום (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הודיעו היום (שלישי) על התקדמות בחקירת נסיבות הירי שהוביל למותו של סלמון טקה, צעיר בן העדה האתיופית.

ביום ראשון בשעות הערב, עם קבלת הדיווח הראשוני על המקרה, הגיעו חוקרי מח"ש לזירה והחלו לבצע פעולות חקירה משמעותיות.

במהלך הלילה נעצר קצין המשטרה היורה (שלא היה בתפקיד בזמן התרחשות האירוע) ומאז בוצעו פעולות חקירה רבות. הקצין נחקר באזהרה וגם היום נמשכת חקירתו.

ביומיים האחרונים נגבו עדויות של עדי ראייה שהיו באזור, בוצעו שחזורים בזירה ונתפסו ראיות נוספות, לרבות בדיקה של מצלמות אבטחה רלוונטיות.

במח"ש עדכנו כי צוות החקירה עומד בקשר רצוף עם בני משפחת המנוח, ונציגי מח"ש מעדכנים אותם לגבי מצב החקירה, ככל שניתן בשלב זה.

השוטר החשוד מצוי בימים אלה בחלופת מעצר בפיקוח מלא והדוק, וחקירתו תימשך ככל שיידרש.

בשלב זה מוטל עדיין צו איסור פרסום על החקירה, לפי בקשת מח"ש, במטרה למנוע פגיעה בחקירה כתוצאה מפרסומים שונים. הצו עודנו בתוקף נוכח פעולות חקירה חשובות שעדיין נדרשות, וטרם הסתיימו, לרבות איתור של עדים נוספים.

"מח"ש תמשיך לנהל את החקירה בצורה יסודית ומקיפה, במטרה להגיע לחקר האמת על בסיס העובדות והראיות, ובהתעלם מרעשי רקע ומפרסומים שגויים בעיקר ברשתות החברתיות אשר אינם משקפים את העובדות", נמסר מהדוברות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר